آفتاب

آغاز دریافت مقالات توسط دبیرخانه همایش ملی سواد رسانه‌ای

آغاز دریافت مقالات توسط دبیرخانه همایش ملی سواد رسانه‌ای

دریافت متن کامل مقالات علمی پژوهشی و ترویجی کاربردی همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی، سومین جلسه هیأت علمی همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی روز گذشته با حضور سیدمرتضی موسویان؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسن خجسته؛ رئیس هیئت علمی همایش، حمید رضا بابایی؛ معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی و سایر اعضای هیأت علمی همایش در پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاددانشگاهی برگزار شد.

سید مرتضی موسویان رئیس همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی از رونمایی پورتال سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی خبر داد و گفت: از امروز تا ۱۵ مهر ماه متقضیان شرکت در همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی که پیشتر چکیده های مقالات خود را به دبیرخانه دائمی همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی ارسال کرده اند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://Mliteracy.ir می‌توانند متن کامل مقالات خود را بارگذاری کرده و آماده ی رقابت با دیگران شوند.

همچنین محمدصادق افراسیابی، دبیر همایش با اشاره به آغاز فعالیت پرتال رسمی همایش به آدرس www.Mliteracy.ir گفت: پژوهشگرانی که برای همایش چکیده مقاله فرستاده اند از امروز تا پانزدهم مهرماه می توانند اصل مقالات خود را در سایت بارگذاری کنند.

سیدتقی کمالی، دبیر علمی همایش نیز با یادآوری تصمیم شورای سیاست گذاری گفت: همایش سواد رسانه ای دربردارنده یک همایش در سطح ملی و یک جشنواره مردمی در جهت جلب مشارکت عمومی خواهد بود. نوآوری ما در بخش همایش ملی جداسازی دو بخش مقالات علمی پزوهشی و مقالات کاربردی است.

دبیر علمی همایش سواد رسانه ای همچنین از برپایی پنل های ارائه مقالات برتر و کارگاه های جانبی از دهم تا دوازدهم آبان ماه خبرداد.

کد N1450202

وبگردی