آفتاب

درخشش خبرگزاری مهر در جشنواره «تعلیم، رسانه و تربیت» خوزستان

درخشش خبرگزاری مهر در جشنواره «تعلیم، رسانه و تربیت» خوزستان

اهواز ـ خبرنگاران خبرگزاری مهر با کسب عناوین مختلف در جشنواره «تعلیم، رسانه و تربیت» خوزستان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزیدگان جشنواره تعلیم، رسانه و تربیت ظهر امروز سه شنبه در مراسمی با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه و مدیران استان تقدیر شدند..

بنا به اعلام دبیرخانه در مجموع ۳۳۰ اثر به این جشنواره ارسال و بر اساس رأی داوران برگزیدگان در بخش‌های خبر، گزارش خبری، گزارش موضوعی، عکس، مصاحبه و تیتر معرفی و تجلیل شدند.

در بخش خبر «الهام خلج» از روزنامه ایام عنوان قابل تقدیر، «سارا ممبینی» از پایگاه خبری شوشان رتبه سوم، «پگاه یغمایی» از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و «محمدرضا عبادی» از خبرگزاری تسنیم رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش گزارش خبری «سحر کوراوند» از خبرگزاری مهر و «مریم جویدراوی» از خبرگزاری ایکنا عنوان قابل تقدیر، «کوثر کریمی» از خبرگزاری مهر رتبه سوم، «ندا رضاپور» از پایگاه خبری اهواز نوین رتبه سوم، «حبیب بهرامی» از روزنامه توسعه جنوب رتبه دوم، «سید احمد مقدم موسوی» از خبرگزاری ایسنا و «مصطفی حلالی» از پایگاه خبری شوشان به‌صورت مشترک رتبه اول را کسب کردند.

در بخش عکس «میلاد اسماعیلی‌زاده» عکاس آزاد به‌عنوان عکاس برتر معرفی شد.

در بخش تیتر نیز «سید احمد مقدم موسوی» از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و «رسول عوده‌زاده» از روزنامه همشهری رتبه اول را کسب کردند.

در بخش گزارش موضوعی نیز «زینب فرحانی» از خبرگزاری ایرنا و «شهرزاد امیری» عنوان قابل تقدیر، «مریم فرطوسی» از روزنامه همشهری و «علی میلاسی» از روزنامه قلم به‌طور مشترک رتبه سوم، «سیده فاطمه هلالات» از روزنامه همشهری مقام دوم و «امل درویشی» از روزنامه همشهری مقام اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش مصاحبه «میلاد گل‌داری» از روزنامه همشهری رتبه دوم و «قاسم منصور آل‌کثیر» مقام اول از خبرگزاری مهر کسب کردند.

کد N1437935

وبگردی