آفتاب
امام جمعه زاهدان در مراسم روز عرفه:

حکومت آل سعود خبیث امسال حج را از ایرانیان دریغ کرد

حکومت آل سعود خبیث امسال حج را از ایرانیان دریغ کرد

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امسال دعای عرفه درحالی برگزار می شود که مردم دنیا بی احترامی به زائران بیت الله الحرام و دلدادگان حضرت حق و جلوگیری حکومت آل سعود خبیث از تشرف ایرانیان به مراسم حج را شاهد هستند.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز یکشنبه در مراسم قرائت دعای عرفه در آستان مقدس شهدای گمنام زاهدان و در جوار پیکر یکی از شهدای عزیز تازه تفحص شده، اظهار داشت: حکومت آل سعود با بی شرمی تمام و به صورت علنی با رژیم غاصب صهیونیسم دست دوستی دراز کرده و خودش را سرسپرده جهان استکبار قرار داده است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای کرمان و سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر خاندان آل سعود را خاندان بولهب و بوجهل بدانیم در حق این خاندان کثیف بیراه نرفته ایم.
عضو خبرگان رهبری با اشاره به روز عرفه افزود: روز عرفه یکی از روزهای مهم اسلام و مسلمانان است و باید از این روز به بهترین شکل برای نزدیک شدن به حضرت حق استفاده کرد.
امام جمعه زاهدان گفت: سرمایه گذاری عظیم پیشوایان دین ما خاصه امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) در قالب دعای عرفه متبلور شده است.
آیت الله سلیمانی اظهار داشت: امروز حادثه منا، کودک کشی مردم یمن، سرکوب شدید شیعیان بحرین و کشتار مردم مظلوم فلسطین مصیبت های امام زمان(عج) است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان افزود: روز عرفه روز وصل و آشنایی انسان با معبود خویش است و توصیه می شود از این روز بهترین استفاده را کرد.
پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس روز یکشنبه به منظور بهره جستن مردم سیستان و بلوچستان از عطر شهدای عزیز وارد زاهدان شد و یکی از این عزیزان در مراسم دعای عرفه زاهدان و پیکر عزیز دیگر در زابل میهمان مردم مومن این شهرها بود.
3213 / 6081
کد N1435486

وبگردی