آفتاب

برگزاری جشن عید قربان با حضور هنرمندان در آسایشگاه کهریزک

برگزاری جشن عید قربان با حضور هنرمندان در آسایشگاه کهریزک

جشن بزرگ عیدسعید قربان ازنخستین ساعات بامداد روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه سالجاری با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار مهر، جشن بزرگ و باشکوه «عید قربان» از نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه سالجاری با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار جهت اهدای قربانی به منظور اطعام مددجویان آسایشگاه کهریزک و دیگر مراکز نیازمند مشابه در سراسر کشور، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش ، جشن امسال با برپایی غرفه های متعددی ازجمله صنایع دستی معلولان شامل ۲۰ کارگاه کاردرمانی ،غرفه های سلامت با تست رایگان با حضور پزشکان ،روان شناسان و مددکاران... ، آشپزی و نقاشی روی صورت کودکان... و اجرای سرودهای جمعی مددجویان وحضور هنرمندان در قالب اجرای موسیقی ،تواشیح و دف نوازی... و با شرکت اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و نیز با همراهی مسئولان کهریزک ، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار خواهد شد. 

گفتنی است اهدای نذورات، ذبح و قربانی کردن بیش از ۲۰۰۰ راس گوسفند ، مراسم طواف نمادین خانه خدا و استقرار پایگاه انتقال خون استان تهران با هدف کمک رسانی به هموطنان در محوطه اجرای مراسم ، از کهریزک میعادگاهی معنوی و عرفانی ساخته تا عید قربان در این روز «روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک» قابل‌نامگذاری باشد .

همچنین در خاتمه آسایشگاه خیریه کهریزک از مردم خداجو و نیکوکارانی که قادر به شرکت در مراسم عید سعید قربان در محل آسایشگاه خیریه کهریزک نیستند دعوت می نماید ضمن همراهی در شادی عزیزان معلول ،سالمند وبیماران مبتلا به ام اس وخادمان کهریزک شرکت نمایند .  

کد N1433739

وبگردی