آفتاب

آفتابگردان‌های شعر انقلاب، میهمان استان لرستان می‌شوند

آفتابگردان‌های شعر انقلاب، میهمان استان لرستان می‌شوند

اردوی دوم از پنجمین دوره آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی به همت موسسه شهرستان ادب، با حضور اساتید و کارشناسان مطرح شعر کشور، به مدت چهار روز در شهر خرم آباد استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این اردو که ویژه برادران است، عصر روز سه‌شنبه نهم مرداد ۱۳۹۵ در سالن حوزه هنری شهر خرم آباد شروع شد.

مراسم افتتاحیه این اردو، با اجرای سید وحید سمنانی، با عرض سلام و خوشامد گوئی به شاعران جوان شرکت کننده در دومین اردوی پنجمین دوره آموزشی شعرجوان انقلاب اسلامی به طور رسمی آغاز شد. این مراسم با سخنرانی شاعر نام آشنای کشورمان، مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب، میلاد عرفانپور همراه بود.

عرفانپور به اردوی جاری در شهر خرم آباد، و شاعران شرکت کننده از تمام نقاط کشور عزیزمان ایران، اشاره کرد و گفت: کی از رویکرد های شهرستان ادب، انتخاب و کشف استعدادهای جوان از تمام شهرستان های کشور است، خصوصا شهرستانهایی که کمتر مورد توجه هستند.

وی همچنین ادامه داد: یکی از برکات این اردوها گسیل شعر انقلاب، به تمام شهرستان های کشور است.

مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب، در ادامه ی صحبت هایش برای شاعران جوان، یادگیری های بیشتر، ایجاد صمیمیت و هم نفسی بین شاعران را آرزو کرد.

وی در پایان صحبت های خود، از دست اندرکارانی که در اجرای هر چه بهتر اردوهای آفتابگردانها تلاش میکنند، تشکر کرد.

پایان مراسم افتتاحیه به شعر خوانی یکی از شاعران و کارشناسان مدعو اردو اختصاص یافت. محمود حبیبی کسبی، غزل زیبائی را تقدیم شاعران جوان حاضر در اردوی آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی کرد.

کد N1418281

وبگردی