آفتاب

محبوبیت ترامپ نزد خانواده های نظامیان آمریکایی

محبوبیت ترامپ نزد خانواده های نظامیان آمریکایی

تهران- ایرنا- نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه با 10 درصد اختلاف از «هیلاری کلینتون» رقیب دمکرات خود نزد خانواده های نظامیان آمریکایی پیشی گرفته است.

به گزارش ایرنا و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی مشترک شبکه خبری ان بی سی نیوز و شرکت افکارسنجی «سروی مانکی/Survey Monkey» نشان می دهد 58 درصد از افراد بزرگسال در خانواده های نظامیان آمریکایی از ترامپ و 34 درصد آنها از کلینتون حمایت کرده اند.
این نتایج که روز سه شنبه منتشر شد، گویای آن است که ترامپ در بین خانواده های نظامیان آمریکایی با فاصله 10 درصدی یا 51 در برابر 41درصد از کلینتون جلوتر است.
با این حال، زنان در خانواده های نظامیان آمریکایی ظاهرا کلینتون را به ترامپ ترجیح می دهند. همچنین 49 درصد زنان این خانواده ها به کلینتون و 43 درصد نیز به ترامپ رای دادند.
افزون بر این، 80 درصد از خانواده های آمریکایی های آفریقایی تبار در بین نظامیان آمریکایی از کلینتون حمایت کردند. از میان این تعداد، 16 درصد ترامپ را ترجیح می دادند.
براساس گزارش شبکه خبری ان بی سی نیوز، نامزد جمهوری خواهان به طور معمول در بین خانواده های نظامیان عملکرد موفقی داشته است و جمهوری خواهان توانسته اند در سه انتخابات چند سال گذشته در آمریکا، دستکم 10 درصد از آرای کهنه سربازان را کسب کنند.
ترامپ در تازه ترین اقدام خود، تغییرات مدیریتی گسترده ای در ستاد انتخاباتی اش ایجاد کرد. استیفن بانون رئیس اجرایی تارنمای خبری بریت بارت به ستاد ترامپ نقل مکان کرد و پست مدیر اجرایی ستاد را بر عهده گرفت. کلیان کانوی نیز از مدیریت بخش افکارسنجی به مدیر داخلی ستاد ارتقاء پیدا کرد.
اروپام**9158**1485
کد N1395601

وبگردی