آفتاب
نماینده تهران در گفت وگو با ایرنا:

بسیاری از امضاکنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش، امضاهایشان را پس گرفتند/ استیضاح فانی به صلاح نیست

بسیاری از امضاکنندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش، امضاهایشان را پس گرفتند/ استیضاح فانی به صلاح نیست

تهران-ایرنا-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بسیاری از امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش امضاهایشان را پس گرفته اند گفت: استیضاح علی اصغر فانی به صلاح نیست.

علیرضا رحیمی روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا ضمن مخالفت با طرح استیضاح وزیر ورزش آموزش و پرورش با اشاره به این که مشکلات آموزش و پرورش مشکلات جدی است، گفت: ما با مشکلات فرهنگی و سیستم آموزشی در آموزش و پرورش مواجه هستیم ولی فضای عمومی و سیاسی کشور فضایی نیست که استیضاح جواب دهد.
وی با اشاره به حضور علی اصغر فانی در کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس گفت: وزیر آموزش و پرورش در این مدت در فراکسیون ها و کمیسیون های تخصصی مجلس حضور یافته و به نمایندگان پاسخ گفته است که این می تواند در راستای حل مشکلات تاثیرگذار باشد.
این نماینده مجلس با تاکید بر این که استیضاح وزیر آموزش و پرورش در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست گفت: اگر وزیر دیگری هم بیاید، در این 10 ماه نمی تواند معجزه کند از این رو بهتر است که فانی در جایگاه خود باقی بماند.
این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همکارانی که موضوع استیضاح را مطرح کرده اند به تدریج در حال پس گرفتن امضاهایشان هستند، امروز تلاشی برای پس گرفتن استیضاح از سوی برخی از نمایندگان مطرح شده است که امیدواریم هر چه سریعتر این استیضاح پس گرفته شود.
طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش چندی پیش با 75 امضا به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
سیام**9121
کد N1395117

وبگردی