آفتاب
جلودارزاده در گفت وگو با ایرنا:

اصلاح طلبان پای عهدشان با روحانی هستند

اصلاح طلبان پای عهدشان با روحانی هستند

تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تخریب رییس جمهوری را بی نتیجه خواند و گفت: اصلاح طلبان تا آخر، پای عهدشان با روحانی هستند.

سهیلا جلودارزاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره جریان سازی برخی مبنی بر عبور اصلاحات از روحانی افزود: ما هستیم بر آن عهد که بستیم و با آقای روحانی همراه خواهیم بود.
وی افزود: ما از آقای روحانی به دلیل تغییری که در شرایط سیاسی داخلی و بین المللی و گشایش هایی که ایجاد کرد، تقدیر می کنیم و امروز باید به ایشان اجازه دهیم برنامه هایش را کامل کند.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: هم اکنون فروش نفت به دو برابر قبل رسیده است، بسیاری از تشنجات بین المللی با تدبیر در حال حل شدن است و سرمایه گذاری افزایش یافته است که این ها نتیجه اقدامات مثبت دولت است.
جلودار زاده ادامه داد: من بر اساس اخلاقی که در اصلاح طلبان می بینم و وجود دارد آنان هیچ گاه از روحانی عبور نمی کنند، وقتی عهد می بندند تا آخر پای عهدشان هستند و تا انتها با روحانی می مانند.
وی تصریح کرد: البته ممکن است شرایط اجتماعی باعث شود برخی کاندیدای دیگر هم در صحنه انتخابات حضور یابد و طبیعتا باید در این میدان رقابت کند.
سیام**9121**1429
کد N1395115

وبگردی