آفتاب

حاجی دلیگانی: تغییرات دستور مجلس باید به اطلاع نمایندگان برسد/ قاضی زاده: ما اطلاع دادیم

حاجی دلیگانی: تغییرات دستور مجلس باید به اطلاع نمایندگان برسد/ قاضی زاده: ما اطلاع دادیم

تهران- ایرنا- نماینده مردم شاهین شهر نسبت به عدم اطلاع رسانی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره تغییرات دستور هفتگی تذکر آیین نامه ای داد اما عضو هیات رئیسه یاد آور شد این تغییرات در 48 ساعت گذشته به اطلاع نمایندگان رسیده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 104 آیین نامه داخلی مجلس گفت: ماده 104 آئین نامه داخلی تصریح می کند که طرح ها و لوایح باید به ترتیب وصول از کمیسیون ها توسط هیأت رئیسه مجلس تهیه و پس از چاپ توزیع شود.
وی افزود: امروز دستور کاری در مجلس شورای اسلامی قرائت شد که بخشی از آن در دستور هفتگی مجلس به چاپ نرسیده بود، اگر دستور جدیدی در مجلس مطرح می شود باید چاپ و به اطلاع نمایندگان رسانده شود.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: تغییر دستور کار هفتگی باید چاپ و بین نمایندگان توزیع شود.
امیرحسین قاضی زاده عضوهیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره این تذکر گفت: ترتیب دستور کار رعایت شده است، همچنین 48 ساعت پیش اصلاحیه دستور تهیه شده و در کازیو تمامی نمایندگان قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: این تغییرات در تابلوهای داخل پارلمان نصب شده و به رویت تمامی نمایندگان نیز رسیده است.
سیام**9121
کد N1394731

وبگردی