آفتاب
همزمان با ادعای رژیم صهیونیستی علیه حزب الله

وزیر جنگ اسرائیل از مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان دیدن کرد

وزیر جنگ اسرائیل از مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان دیدن کرد

بیروت – ایرنا – « اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان و فرماندهی منطقه شمالی ارتش صهیونیستی برای اطلاع از چالش ها و تهدیدهای نظامی در این منطقه دیدن کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، شبکه المیادین به نقل از شبکه هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: لیبرمن را در این بازدید نظامی ، « گادی آیزنکوت» رئیس ستاد ارتش، « افیف کوخافی» فرمانده جبهه شمالی و « تامیر هیمن» فرمانده سپاه شمال ارتش صهیونیستی همراهی کردند.
فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی گزارش های کاملی را از چالش ها و تهدیدهای در جبهه شمالی به لیبرمن ارائه کردند.

** ادعای رژیم صهیونیستی علیه حزب الله
درهمین حال رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله چند گروه فلسطینی را در داخل فلسطین اشغالی با هدف عملیات علیه نیروهای اشغالگر اسرائیلی سازماندهی و آماده کرده است.
این رژیم اعلام کرده است که گروه های فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه سازماندهی شده اند و به طور مستقیم با فرماندهی عملیات حزب الله در لبنان ارتباط دارند.
رژیم صهیونیستی بعداز اعلام کشف این گروه ها از شورای امنیت خواسته است تا اقداماتی را علیه حزب الله اتخاذ کند و آن را « سازمان تروریستی» بخواند.
براساس این گزارش، چند روز بعداز دهمین سالگرد پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه تابستان سال 2006 مقابل رژیم صهیونیستی ، دستگاه امنیت داخلی این رژیم (شاباک) اعلام کرد که حزب الله چند گروه فلسطینی را در کرانه باختری و نوار غزه با هدف اجرای عملیات علیه اسرائیلی ها سازماندهی و تجهیز کرده است.
شاباک افزوده است: حزب الله در حالی که سرگرم جنگ در سوریه است اما از نبرد با اسرائیل غافل نیست و تلاش می کند حضورش در کرانه باختری را تعمیق کند.
این نخستین باری نیست که اسرائیل این ادعا را علیه حزب الله لبنان مطرح می کند.
رژیم صهیونیستی چند ماه قبل نیز مدعی شد که فرزند سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله از طریق شبکه های اجتماعی ، جوانان فلسطینی را برای اجرای عملیات علیه صهیونیست ها سازماندهی می کند.
رژیم صهیونیستی اعلام کرده که تعدادی از فلسطینی ها را که توسط « یگان 131» حزب الله لبنان به طورمستقیم و یا از طریق فعالان در شبکه های اجتماعی جذب و سازماندهی شده اند، بازداشت کرده است.
این رژیم افزوده است: طریق جذب فلسطینی ها برای اجرای عملیات علیه اسرائیلی ها بگونه ای است که امکان تشخیص ارتباط آنها با حزب الله وجود نداشته باشد.
خاورم ** 1324
کد N1394673

وبگردی