آفتاب

مشکلات حمل و نقلی و پایانه های مرزی ایران و ترکیه بررسی شد

مشکلات حمل و نقلی و پایانه های مرزی ایران و ترکیه بررسی شد

آنکارا – ایرنا - سیف الدین عزیز اوغلو استاندار ارزروم ترکیه با حضور در ساختمان نمایندگی کشورمان در ارزروم با حسین قاسمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در این شهر دیدار و گفت وگو کرد. بررسی مشکلات حمل و نقل و پایانه های مرزی از مهمترین محورهای مطرح شده در این دیدار بود.

به گزارش ایرنا، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ارزروم از حضور استاندار ارزروم در ساختمان سرکنسولگری تشکر کرده و از توجه و تلاش وی برای رفع موانع توسعه روابط در زمینه های گمرکی و مرزی، حمل و نقل و مشکلات رانندگان و گردشگران ایرانی قدردانی کرد.
قاسمی در این دیدار برای توسعه همکاریهای استانی و گفت و گوی رو در رو، استاندار جدید ارزروم را برای سفر به ارومیه و دیدار با استاندار آذربایجان غربی و شرکت در جشنواره انگور دعوت کرد.
استاندار ارزروم ساختمان فعلی سرکنسولگری را برای کشور بزرگ ایران مناسب ندانسته و گفت: حداکثر تلاش خود را برای صدور مجوز تغییر محل سرکنسولگری به عمل خواهد آورد.
سیف الدین عزیز اوغلو با ابراز امیدواری از کاهش مشکلات حمل و نقلی در مبادی ورودی و خروجی با تلاش استانداری و سرکنسولگری، از مطرح بودن برقراری خط پرواز میان ارزروم با تبریز و ارومیه خبر داد.
خاورم/2011**1144
کد N1394012

وبگردی