آفتاب
اخبار امنیتی سوریه؛

بازپس گیری ۱۰۷۰ در جنوب غرب حلب/ هلاکت ۱۲ عنصر مسلح در الراموسه

بازپس گیری ۱۰۷۰ در جنوب غرب حلب/ هلاکت ۱۲ عنصر مسلح در الراموسه

ارتش سوریه در ادامه دستاوردهای خود در مبارزه با گروه های مسلح موفق شد به صورت تقریبا کامل کنترل منطقه ۱۰۷۰ در جنوب غرب حلب را در اختیار خود بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش سوریه در ادامه درگیری های خود با عناصر عضو گروه های مسلح در حومه حلب دستاوردهای جدیدی را کسب کرد.

بر اساس این گزارش ارتش سوریه موفق شد منطقه ۱۰۷۰ را در حومه جنوب غربی حلب تقریبا به صورت کامل از تصرف عناصر مسلح خارج و کنترل آن را در دست گیرد.

به علاوه در پی حملات جنگنده های روسیه به مواضع گروه های مسلح در منطقه الراموسه واقع در جنوب شهر حلب نیز ۱۲ عنصر مسلح کشته شدند.

در همین راستا جنگنده های ارتش سوریه نیز در ادامه حملات خود، مواضع گروه های مسلح در دانشکده های نظامی توپخانه و تسلیحات در حومه جنوب غربی حلب را بمباران کردند.

همچنین مواضع گروه های مسلح در جبل الثرده، روستای عیاش، حویجه صقر و روستای الجفره در استان دیرالزور نیز توسط جنگنده های ارتش سوریه هدف قرار گرفت که منجر به وارد آمدن خسارات جانی و مالی به عناصر مسلح شد.

هواپیماهای باربری روسیه ۸ چتر حمایتی شامل مواد غذایی را در مناطق تحت محاصره گروه تروریستی-تکفیری داعش در دیرالزور توزیع کردند.

از سوی دیگر نیز گروه های مسلح محله الزهراء در حمص را هدف حملات خمپاره ای و موشکی خود قرار دادند.

کد N1393911

وبگردی