آفتاب
علیجانی خبر داد:

تشکیل دفاتر نمایندگی در ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر/تقسیم نمایندگان تهران در چهارکارگروه

تشکیل دفاتر نمایندگی در ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر/تقسیم نمایندگان تهران در چهارکارگروه

تهران- ایرنا- عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان تهران از برگزاری جلسه فوق العاده خبر داد و گفت: اعضای این مجمع مصوب کردند که دفاتر نمایندگی در ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر تشکیل شود.

محسن علیجانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان تهران گفت: در این جلسه فوق العاده مقرر شد که دفاتر نمایندگی در پردیس، ری، شمیرانات و اسلامشهر از سوی نمایندگان تاسیس شود و این دفاتر به صورت جداگانه مشکلات مردم را پیگیری کنند.
وی افزود: همچنین مقرر شده است که رییس این دفاتر به صورت دوره ای 6 ماهه انتخاب شود، بر این اساس هم اکنون سهیلا جلودارزاده به عنوان رییس دفتر پردیس، پروانه مافی به عنوان رییس دفتر شمیرانات، فریده اولاد قباد به عنوان رییس دفتر اسلامشهر و بنده به عنوان رییس دفتر ری انتخاب شدیم.
نماینده مردم تهران اضافه کرد: همچنین در جلسه امروز مقرر شد که چهار کارگروه در مجمع نمایندگان تهران تشکیل شود و هر یک از نمایندگان تهران در یکی از این کارگروه ها عضو شوند.
علیجانی یادآور شد: کارگروه صنایع ، برنامه و بودجه، اقتصادی، انرژی و عمران، کارگروه فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان و آموزش و تحقیقات، کارگروه شوراها، مدیریت شهری و محیط زیست و کارگروه امنیت ملی، امور سیاسی، حقوقی و قضایی این چهار کارگروه را تشکیل می دهند
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه روز یکشنبه هفته آینده نیز رییس و دبیران این کارگروه ها انتخاب می شوند.
سیام**9121**1429
کد N1393655

وبگردی