آفتاب

120 هزار نامه و پیام تلفنی در سفر کهگلیویه به دست رئیس جمهور رسید

120 هزار نامه و پیام تلفنی در سفر کهگلیویه به دست رئیس جمهور رسید

ایسنا نوشت:معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60هزار نامه مردمی در سفر رئیس‌جمهور به این استان جمع آوری شد.

فتاح محمدی در جمع خبرنگاران افزود: سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت پر خیر و برکتی برای استان بود و مصوبات بسیار خوبی نیز تصویب شد.

وی بیان کرد: امیدواریم که با تخصیص اعتباراتی که برای استان در نظر گرفته شد در همه زمینه‌ها به خصوص اشتغال‌زایی شاهد ارتقای وضعیت استان باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامه‌های مردمی که در این سفر به رئیس‌جمهور و دولت نوشته شده خاطرنشان کرد: در این سفر تعداد 60 هزار نامه مردمی جمع‌آوری شد.

محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از راه‌های ارتباط مردم با دولت برای مطرح کردن درخواست‌ها و مطالبات را ارتباط با سامانه سامد و تلفن 111 بود که تاکنون حدود 60 هزار تماس تلفنی با سیستم سامد برقرار شد.

وی با بیان اینکه این ارتباط تا ظهر امروز سه شنبه، 26 مردادماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: از هم‌اکنون نیز بانک‌ها در حال پیگیری برای تشکیل پرونده متقاضیان هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از استقبال پرشور همه مردم استان از دولت و رئیس‌جمهور و حضور در برنامه‌ها قدردانی می کنم.


29217

 

کد N1393532

وبگردی