آفتاب

امام جمعه موقت تهران: متاسفانه برخی مسئولان منتظر برجام در مرحله‌های بعدی هستند

امام جمعه موقت تهران: متاسفانه برخی مسئولان منتظر برجام در مرحله‌های بعدی هستند

مهر نوشت:امام جمعه موقت تهران گفت: عده‌ای گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) را تضعیف می‌کنند و می خواهند جامعه را به سوی غرب بکشانند.

 

آیت الله کاظم صدیقی دوشنبه شب در یادواره سرلشگر شهید محمد ناصر ناصری وشهدای برون‌مرزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه روحیه مقاومت در سیاست گذارانی که از غرب و آمریکا حساب می‌برند بسیار ضعیف است، اظهار کرد: تا کنون هیچ سلاحی مانند صبر و مقاومت در پیشبرد اهداف الهی تاثیرگذار نبوده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر خلاف عده‌ای که از آمریکا پیروی می‌کنند با دشمن و غرب مقابله می‌کند، افزود: رهبری جانانه در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: عده‌ای گفتمان انقلاب و امام خمینی (ره) را تضعیف می‌کنند و جامعه را به سوی غرب می‌کشانند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری یک تنه در مقابل استکبار ایستادگی و آمریکا را منفور معرفی می‌کنند، گفت: کسی که موحد باشد امکان ندارد زیر بار حرف آمریکا و انگلیس برود.

وی با اشاره به اینکه شهیدان با ایثاگری در دوران جنگ جمال الهی را نظاره کردند، بیان کرد: شهدا در برابر دشمنان سر خم نکردند و مردانه جان خود را برای دفاع از میهن فدا کردند.

صدیقی با بیان اینکه نماینده مردم استان در مجلس خبرگان مورد اعتماد رهبری قرار گرفته است، تصریح کرد: مجلس خبرگان باید انقلابی باشد.

وی با اشاره به اینکه رهبری تاکید بر راه اندازی صنایع کوچک و برطرف کردن موانع اشتغال جوانان دارد، افزود: متاسفانه برخی مسئولان منتظر برجام در مرحله‌های بعدی هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری دیده بان انقلابند و استحاله دانشگاه‌ها را می‌بینند، گفت: مسائل فرهنگی از مهم ترین دغدغه‌های رهبری در جامعه است.

2929

کد N1392410

وبگردی