آفتاب

بررسی قانون انتخابات و اشکالات وارد بر نظام انتخاباتی در جلسه شورای نگهبان

بررسی قانون انتخابات و اشکالات وارد بر نظام انتخاباتی در جلسه شورای نگهبان

ایرنا نوشت؛ سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود نوشت: قانون انتخابات و اشکالات وارد بر نظام انتخاباتی درجلسه امروز دوشنبه شورای نگهبان بررسی شد.

عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود نوشت: برنامه های کاری امروز بسیار فشرده بود. صبح ساعت هشت و سی دقیقه جلسه با اعضای محترم هیات رئیسه برگزار شد.

در صفحه سخنگوی شورای نگهبان آمده است: مسایلی چون نظرات شورای نگهبان راجع به طرحها و لوایح، ایراد اصل 75 قانون اساسی، وظایف نظارتی مجلس شورای اسلامی و تاکید براختیارات مجلس دراین حوزه، قانون انتخابات واشکالات وارد بر نظام انتخاباتی، مطرح شد که هم نمایندگان محترم نظرات خود را بیان داشتند و هم ملاحظات اعضا محترم شورا تبیین شد.

به گفته کدخدایی، در این جلسه که با حضور آیت الله جنتی دبیر محترم شورا همراه بود مطالب مهمی مطرح شد که خلاصه آن توسط روابط عمومی منتشر شده است.

کدخدایی در ادامه آورده است: در پایان نیز توافق شد این جلسات هر سه ماه یکبار تشکیل شود و موضوعات مطروحه نیز مورد مطالعه و بررسی بیشتر دو طرف قرار گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: زمان جلسه که برای حدود دو ساعت در نظر گرفته شده بود به دلیل استقبال دو طرف و لزوم استماع نظرات همه شرکت کنندگان تا ساعت 11:30 ادامه یافت و دبیر شورای نگهبان که قرار بود حدود نیم ساعت حضور داشته باشد، جهت استماع نظرات نمایندگان محترم، بخش زیادی از جلسه را حاضر بودند.

2929

کد N1392371

وبگردی