آفتاب
عارف :

کارگروهی میان نمایندگان مجلس و مسئولان استانداری تهران تشکیل می شود

کارگروهی میان نمایندگان مجلس و مسئولان استانداری تهران تشکیل می شود

تهران- ایرنا- رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز اعضای این مجمع با استاندار تهران گفت: در این جلسه بنا شد کارگروهی میان نمایندگان مجمع تهران با مسئولان استان تهران در راستای بررسی اولویت و حل مشکلات استان تهران تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، محمدرضا عارف در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان تهران به استاندار تهران در جمع خبرنگاران درباره این جلسه افزود: در این جلسه استاندار تهران و معاونانش حضور یافتند و ما در مورد مشکلات تهران و اولویت های حل این مشکلات گفت و گو کردیم.
وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان تهران بنا دارد که تمامی مشکلات حوزه انتخابیه شامل شهرستان های تهران، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر و در عین حال شهرستان های تهران را دنبال و برای حل آن تلاش کند.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین در مورد مشکلات تهران گفت: وضعیت آلودگی هوا، اشتغال جوانان موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد و بنا شد کارگروهی میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانداری تهران تشکیل شود تا اولویت های استان را بررسی کنند.
عارف اضافه کرد: ما در تدوین برنامه ششم توسعه به دنبال این هستیم که مشکلات مردم تهران را حل کنیم و در این راستا از همکاری دستگاه های تخصصی بهره می جوئیم.
سیام**9121**3061**1449
کد N1392199

وبگردی