آفتاب

گروه های فلسطینی، پنجشنبه را روز خشم مردمی در حمایت از مسجد الاقصی اعلام کردند

گروه های فلسطینی، پنجشنبه را روز خشم مردمی در حمایت از مسجد الاقصی اعلام کردند

تهران – ایرنا – گروه های ملی و اسلامی فلسطین روز پنجشنبه این هفته را روز خشم ملی در تمام استان های این کشور در حمایت از مسجد مبارک الاقصی و اسیران اعتصاب کننده فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، گروه های فلسطینی بعد از نشست هفتگی خود در شهر رام الله با صدور بیانیه ای، سیاست شهرک سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و خواستار حمایت از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی شدند.
گروه های فلسطینی یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به شهر بیت المقدس اشغالی و مسجد الاقصی را محکوم کردند و برگزاری نشست فوری اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و کمیته بیت المقدس، اتخاذ موضع عربی و اسلامی یکپارچه و اعمال فشار به جامعه بین الملل و نهادهای آن به منظور متوقف کردن جنایت های بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت و مقدسات فلسطینی را خواستار شدند.
طی روزهای گذشته شهرک نشینان صهیونیست از طریق شبکه های اجتماعی مختلف خواستار یورش گسترده به مسجد الاقصی به مناسبت آنچه که «خراب کردن هیکل سلیمان» می خوانند، شدند.
در پی این فراخوان ها، شخصیت های فلسطینی از جمله شیخ کمال خطیب معاون جنبش اسلامی فلسطین و شیخ ناجح بکیرات مدیر بخش آموزش دینی مسجد الاقصی خواستار حضور گسترده فلسطینیان در این مکان مقدس شدند.
روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به فلسطینیانی که درصدد ممانعت از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی بودند، 15 فلسطینی را زخمی کردند. صدها شهرک نشینان صهیونیست به مناسبت آنچه که «خراب کردن هیکل سلیمان» می خوانند، به مسجد مبارک الاقصی یورش بردند.
خاورم**9364**1144
کد N1392110

وبگردی