آفتاب

گلوبال ریسرچ: رسانه های غربی درباره سوریه دروغ می گویند

گلوبال ریسرچ: رسانه های غربی درباره سوریه دروغ می گویند

تهران - ایرنا - نشریه گلوبال ریسرچ نوشت: رسانه های غربی و سازمان های غیردولتی باصطلاح بی طرف درباره داستان های خیالی مانند «آخرین پزشک در حلب » حرف می زنند و درد و رنج واقعی 1.5 میلیون انسان در مناطق امن تحت کنترل دولت و پزشکان درمان کننده آنان در حلب را نادیده می گیرند.

به گزارش گلوبال ریسرچ ، سازمان های غیردولتی مورد حمایت مالی بنیاد سوروس و بسیاری از رسانه های آمریکا اعلام کرده اند که تنها یک پزشک کودکان و شمار کمی پزشک در حلب باقی مانده است. البته اشاره این رسانه ها و سازمان ها به بخش تحت کنترل تروریست ها در شرق و شمال سوریه است و حتی این واقعیت را نادیده می گیرند که دولت سوریه به پرداخت حقوق پزشکان در مناطق تحت اشعال تروریست ها ادامه می دهد.
طبق این گزارش، ادعای مربوط به وجود آخرین پزشک کودکان در حلب پیشتر در سال جاری میلادی در قالب یک هجمه رسانه ای مطرح و ادعا شد که سوریه و روسیه غیرنظامیان را هدف قرار می دهند. این رسانه ها و گروههای باصطلاح حقوق بشری واقعیت های بسیاری را در سوریه و حلب نادیده گرفته اند.این در حالی است که پزشکان در حلب از جمله دکتر زهار بوطال رئیس انجمن پزشکی حلب ، دروغ های رسانه ای را مردود می دانند.
وی تاکید می کند که در حال حاضر حدود 180 پزشک کودک در حلب مشغول به کار هستند.
وی اعلام کرد که همچنین تاکنون 4 هزار و 160 پزشک در حلب ثبت شده و در حال کار در مناطق امن تحت کنترل دولت با 1.5 میلیون جمعیت هستند.
بمب گذاری ها و حملات تک تیراندازهای ترویست از سال 2012 تا کنون موضوعات اصلی در حلب بوده و کمبود آب و برق نیز از دیگر مشکلات است که رسانه های غربی توجهی به آن ندارند و تا حد زیادی این بحران های واقعی را نادیده می گیرند و بجای آن هجمه های تبلیغاتی علیه دولت سوریه در ارتباط با گرسنگی غیرنظامیان ایجاد می کنند.
نویسنده گزارش گلوبال ریسرچ نوشت: این البته شگفت آور نیست زیرا این رسانه ها از ابتدا دستور کاری مانند ناتو برای اتهام زنی به دولت و ارتش سوریه و روی کار آوردن دولت دست نشانده ناتو - شورای همکاری خلیج فارس و اسرائیل را به دنبال داشته اند که البته در آن شکست خوردند.
اروپام**1078**1599
کد N1391975

وبگردی