آفتاب
تحولات سوریه؛

درگیری ارتش سوریه با تروریستها در حومه جنوبی حلب

درگیری ارتش سوریه با تروریستها در حومه جنوبی حلب

جنگنده های ارتش سوریه تجمعات و مواضع تروریست ها را در حومه جنوبی حلب بمباران کردند و گزارش ها حاکی از تلفات بالای تروریست ها در این منطقه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «المنار»، جنگنده های ارتش سوریه تجمعات و مواضع تروریست ها را در حومه جنوبی حلب بمباران کردند.

بر اساس گزارش های میدانی،  نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حمله مجدد تروریست ها به سمت کارخانه سیمان در منطقه «راموسه» را دفع کردند، در این حملات تعداد زیادی از تروریست ها کشته و زخمی شدند. تروریست ها تلاش دارند تا با نفوذ در این منطقه مسیر باز شده برای شکستن محاصره حلب را وسعت دهند.

 در همین حال توپخانه ارتش سوریه در پاسخ به این حملات،  نقاط تمرکز تروریست ها را در مناطق جنوب غربی شهر حلب زیر آتش خود گرفته است.

گروه تروریستی «جبهه الشامیه» در صفحه رسمی خود در «توئیتر»  به کشته شدن مسئول نظامی این گروه اذعان نموده است، «شمس الدین» ملقب به «ابومحمد» از افسران سابق و فراری ارتش سوریه بود که بر اثر جراحات ناشی از گلوله باران منطقه راموسه توسط ارتش سوریه به هلاکت رسید. در همین حال سایر گروه های تروریستی نیز آمار کشته های خود را اعلام کرده اند که تنها ۲۸ تروریست متعلق به گروه تروریستی «احرار الشام» است.

هم اکنون درگیری های شدید میان ارتش سوریه و تروریست ها در محور «تل محروقات» در حومه جنوبی حلب شدت یافته است و روز گذشته نیز ارتش در درگیری هایی شدید موفق شد تا بر تعدادی از ساختمان های «پروژه ۱۰۷۰» مسلط شود. تسلط ارتش سوریه بر ساختماهای پروژه ۱۰۷۰ موجب می شود تا نیروهای مقاومت بر معبر باریک تروریست ها تسلط داشته باشند و اجازه استفاده تروریست ها از این معبر را ندهند.

در همین حال ارتش سوریه اخبار مربوط به انفجار خودرو انتحاری در «جمعیت الزهرا» در حومه حلب را نادرست دانسته و اعلام کرد در حمله روز گذشته تروریست ها به این منطقه، خودرو انتحاری قبل از رسیدن به  هدف مورد اصابت قرار گرفت.

کد N1391297

وبگردی