آفتاب

دفاع اعضاء کمیسیون بهداشت از انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت

دفاع اعضاء کمیسیون بهداشت از انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت

سخنگوی کمیسیون بهداشت از دفاع اعضای این کمیسیون در جلسات کمیسیون و نیز در صحن علنی از انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت خبر داد و گفت: بیمه سلامت با کسری شدید بودجه مواجه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنعیم امینی‌فر نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه کمیسیون بهداشت ودرمان به ارائه گزارش یوسفی نماینده کمیسیون گفت: کمیسیون منتظر گزارش رسمی وزارت بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی  است که انشاءالله ظرف امروز و فردا ارائه خواهد شد.

امینی‌فرد با تاکید بر صحه گذاشتن کمیسیون بهداشت بر انتشار اوراق قرضه برای بیمه سلامت گفت: مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان از اوراق قرضه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تضمین و به عنوان مطالبه سازمان‌هایی همچون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

وی از دفاع اعضای کمیسیون بهداشت در جلسات کمیسیون و نیز در صحن علنی از انتشار اوراق قرضه بیمه سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمه سلامت با کسری شدید بودجه مواجه است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه پزشکان از بیمه سلامت به عنوان بزرگترین بیمه کشور که ۴۱ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده است،‌ گفت: با انتشار اوراق قرضه بیمه سلامت در جهت تحقق مطالبات پرسنل و مراکز درمانی یک گام به جلو برداشته‌ایم.

کد N1379870

وبگردی