آفتاب
رییس انجمن پیشروان پروژه اروپایی:

اتحادیه اروپا برای هماهنگی جهان در انقلاب صنعتی چهارم سرمایه گذاری زیادی کرده است

اتحادیه اروپا برای هماهنگی جهان در انقلاب صنعتی چهارم سرمایه گذاری زیادی کرده است

تهران- ایرنا- رییس انجمن پیشروان پروژه اروپایی* گفت: اتحادیه اروپا برای هماهنگ کردن جهان در انقلاب صنعتی چهارم سرمایه گذاری زیادی کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «پدرو سوسا» روز چهارشنبه در کنفرانس بین المللی چهارمین انقلاب صنعتی در تهران افزود: هدف این انجمن توسعه همکاری های فراتر از اروپا است و در 2 سال گذشته بخشی از فعالیت های این انجمن روی خاورمیانه و آفریقا متمرکز شده است.
وی ادامه داد: انقلاب صنعتی چهارم که از آلمان آغاز شده مبتنی بر توسعه و تحول اینترنت و هوش مصنوعی در جهان است و در آن انعطاف پذیری و هوشمندی کارخانه ها اتفاق می افتد.
رییس و مدیرعامل شرکت هلدینگ هلوس*** اضافه کرد: انقلاب صنعتی چهارم ، انقلابی با ظهور ربات ها و خودکار شدن ماشین آلات صنعتی است و مهارت کارگران و مدیریت این فناوری ها یکی از چالش های اصلی آن به شمار می رود.
وی تاکید کرد: این انقلاب اقتصاد دنیا را متحول خواهد کرد و شرکت ها و صنایعی برنده خواهند بود که به سرعت خود را با جریان این انقلاب هماهنگ کنند.
سوسا گفت: کارخانجات باید الگوی جدیدی بپذیرند که مبتنی بر دانش است و تغییراتی را صورت می دهد که طراحی بخش از آن است.
ربیس انجمن پیشروان پروژه اروپایی افزود: فقط 10 درصد رویاهایی که ما در پی آنیم تحقق یافته است و تقریبا 20 سال طول می کشد تا به همه این رویاها دست پیدا کنیم.
وی انقلاب صنعتی چهارم را به منزله موج عظیمی توصیف کرد که تنها راه نجات در برابر آن، سوار شدن بر موج است.
کنفرانس بین المللی 2 روزه چهارمین انقلاب صنعتی امروز در سالن شماره یک نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
*European Project Leader
**Prof. Pedro Sousa
***Holos
اقتصام**1063**1561
کد N1372693

وبگردی