آفتاب

درس محبت بنا به کشتی گیران المپیکی ها

درس محبت بنا به کشتی گیران المپیکی ها

تهران – ایرنا – تمرین امروز فرنگی کاران در آخرین مرحله اردوی تیم ملی پیش از المپیک امروز در حالی آغاز شد که محمد بنا از ملی پوشان خواست با در آغوش گرفتن یکدیگر فضا دوستی و نشاط اردو را افزایش دهند.

به گزارش ایرنا ،هفدهمین و آخرین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از المپیک از 30 تیر ماه در خانه کشتی آغاز شده است.
تمرین صبح امروز (دوشنبه) با حضور 22 نفر ملی پوش در رده های سنی بزرگسال و جوان فرنگی کار از ساعت 10 در خانه کشتی شماره یک آغاز شد و در آغاز این جلسه سرمربی تیم کشتی فرنگی طی سخنانی گفت: فضایی که امروز در اردوی تیم ملی شاهد آن هستم، برخلاف روزهای دیگر مملو از انرژی مثبت است.
بنا افزود: هم اکنون همه آکنده از انرژی مثبت هستید که به روح و جسم شما شادابی می بخشد و به همین دلیل از شما و کادر فنی می خواهم یکدیگر را در آغوش کشیده تا نشاط و دوستی در این اردو بیشتر حاکم شود.
سپس ملی پوشان با سایر نفرات حاضر در اردو به میانداری امید نوروزی قهرمان المپیک لندن، گرم کردن را شروع کردند و پس از آن ملی پوشان دو به دو شدند و امید نوروزی با عرفان سعادتی فر ، سعید عبدولی با پیام بویری ، حبیب الله اخلاقی با رامین طاهری ، بشیر بابا جان زاده با بهنام مهدی زاده و امیر قاسمی منجزی، حمید سوریان با مهرداد مردانی و قاسم رضایی با سید مصطفی صالحی زاده به مرور فن پرداختند که این فنون شامل خاک کردن و اجرای فن در حالت سرپا بود.
کادر فنی تیم ملی شامل محمد بنا، بهروز حضرتی ، ایرج اسفندیاری فر، فرهاد اسماعیل نژاد و رسول جزینی بر کار ملی پوشان نظارت داشتند.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تا 18 مرداد ادامه دارد و سپس ملی پوشان در همان روز راهی برزیل می شوند. طبق برنامه بازیها حمید سوریان و سعید عبدولی روز 22 مرداد نخستین ملی پوشان ایرانی هستند که در المپیک 2016 ریو روی تشک می روند.
تمرینات تیم ملی کشتی آزاد نیز عصر امروز با هدایت رسول خادم در محل آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.
سی و یکمین دوره المپیک با حضور بیش از 10 هزار ورزشکار برای رقابت در 28 رشته از 15 مرداد ماه در شهر بندری ریو دوژانیرو آغاز می شود و تا 31 همین ماه ادامه دارد.
کاروان المپیک ایران با 63 ورزشکار زن و مرد در این رقابت ها حاضر خواهد شد و در 14 رشته به مصاف حریفان می رود.
ملی پوشان ایرانی در رشته های تیراندازی ، تیرو کمان ، والیبال ، شنا ، تنیس روی میز ، تکواندو ، قایقرانی ، بوکس ، دوچرخه سواری ، شمشیربازی ، کشتی آزاد و فرنگی ، وزنه برداری و جودو در المپیک به رقابت می پردازند.
ورزشی **1067/1828**1584
کد N1359390

وبگردی