آفتاب

مورینیو: هدف من قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است

مورینیو: هدف من قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است

تهران- ایرنا- سرمربی جدید تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: هدف من در فصل جاری کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، منچستریونایتد پس از بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال 2013تاکنون نتوانسته فاتح لیگ برتر انگلیس شود. این تیم در فصل رقابتهای 2014-2015 تحت سرمربیگری فان خال در مکان چهارم جدول رقابت های لیگ فوتبال جزیره قرار گرفتند.
ژوزه مورینیو سرمربی جدید شیاطین سرخ بعد از به خدمت گرفتن زلاتان ابراهیموویچ، هنریخ میختاریان و اریک بایلی و احتمالا پل پوگبا، نسبت به چالش جدید منچستریونایتد خوشبین است.
وی گفت: می خواهم قهرمان شوم. هدف قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر نیست. بلکه می خواهیم قهرمان شویم.
مورینیو افزود: اگر در طول فصل متوجه شویم که اختلاف امتیاز امکان مبارزه برای تصاحب قهرمانی را به ما نمی دهد، هدف جدیدی تعیین می کنیم. وقتی نمی توان قهرمان شد، هدف بعدی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر است.
مورینیو گفت که اد وودوارد نایب رییس اجرایی یونایتد، اهداف خاصی برای تیم تعیین نکرده بود.
وی گفت: هیچ اتمام حجتی در کار نبوده است و پیام من این بود که قهرمانی را می خواهم.
مورینیو در زمان سرمربیگری چلسی، سه عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را کسب کرد. منچستریونایتد با هدایت فان خال، در فصل گذشته در مکان پنجم جدول رقابت های لیگ برتر قرار گرفت. به این ترتیب مورینیو اولین کارازار خود را در لیگ اروپا آغاز می کند.
سرمربی سابق رئال مادرید و چلسی گفت که بازی پنجشنبه شب ها بر رقابتهای آنها در لیگ برتر انگلیس تاثیرگذار خواهد بود و بازیکنان باید به صورت چرخشی بازی کنند.
وی با اشاره برنامه مسابقات لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا گفت: حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بسیار آسانتر از لیگ اروپا است.
سرمربی منچستریونایتد خاطرنشان کرد: ما در بدترین شرایط هستیم، ولی در این لحظه از بازیکنان می خواهم به این فکر کنند که هر روز می خواهند قهرمان شوند و برای عنوان قهرمانی بجنگند.
ورزشی**1210**1584
کد N1358411

وبگردی