آفتاب
کیهانیان در گفت و گو با ایرنا:

افزایش نقش احزاب منوط به تامین بسترهای قانونی است/نامزدهای انتخابات باید شناسنامه فعالیت حزبی داشته باشند

افزایش نقش احزاب منوط به تامین بسترهای قانونی است/نامزدهای انتخابات باید شناسنامه فعالیت حزبی داشته باشند

تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با یادآوری نقش احزاب در توسعه سیاسی کشور تاکید کرد: افرایش نقش احزاب منوط به تامین بسترهای قانونی است که باید در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد.

علی کیهانیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره سخنان وزیر کشور در نشست فصلی خانه احزاب افزود: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی پیرو درخواست وزیر کشور برای کمک احزاب به دولت و این وزارتخانه آمادگی خود را در قالب نامه ای رسمی اعلام کرده و منتظر پاسخ وزارت کشور است.
وی ادامه داد: نامه این جمعیت به وزیر کشور در راستای مساعدت در تشکیل پارلمان دبیران کل احزاب و همچنین برنامه ریزی برای حوزه اقتصادی به ویژه حل مشکل اشتغال جوانان در یک دوره زمانی سه ساله بوده است.
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی همچنین در ادامه با اشاره به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فضای سیاسی هر کشور دستخوش تحولات بومی، ملی و بین المللی است که باید با توجه به این شرایط به گونه ای برنامه ریزی صورت گیرد تا گفتمان ها و رفتارهای سیاسی در محیط های حزبی آزمون و خطا شود و افراد پختگی و تجربه اولیه را کسب کنند.
کیهانیان افزود: بنابراین لازم است تمام کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند دارای شناسنامه فعالیت حزبی باشند تا ضمن کسب تجربه لازم پاسخگوی رفتار و عملکردشان در مقابل مردم و حزب متبوع خود باشند.
سیام*9254**1449
کد N1358371

وبگردی