آفتاب

کشف 149.5 کیلوگرم حشیش در فارس

کشف 149.5 کیلوگرم حشیش در فارس

شیراز- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اعلام کرد: 149 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع حشیش در سه عملیات جداگانه در این استان کشف شد.

به گزارش دریافتی ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، سرهنگ محمدجعفر تولایی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فارس هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف شهرستان شیراز به یک دستگاه خودرو پیکان وانت شک کردند و زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران متواری شد.
او ادامه داد:پس از مسافتی تعقیب و گریز، راننده با رهاکردن خودرو در یکی از خیابان های شیراز،فرار کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 90 کیلوگرم حشیش کشف و خودرو به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال داده شد.
تولایی گفت: ماموران انتظامی داراب پس از آنکه مطلع شدند چند قاچاقچی قصد جابجایی و انتقال مقادیری موادمخدر با یک دستگاه خودرو پراید از یکی از روستاهای شهرستان داراب به سمت این شهرستان را دارند، وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: با استقرار ماموران در مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو آنها شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 28 کیلو 500 گرم حشیش کشف و راننده آن دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اضافه کرد: این ماموران در عملیات دیگری در داراب در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند 31 کیلوگرم حشیش که در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
1876
کد N1348293

وبگردی