آفتاب

900 هزار زائر و مسافر وارد مشهد مقدس شدند

900 هزار زائر و مسافر وارد مشهد مقدس شدند

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: حدود 900 هزار زائر و مسافر در تعطیلات عید فطر به مشهد مقدس وارد شده اند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «محمدحسن واحدی» روز پنجشنبه افزود: همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز سفرها، ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت خود را رسما آغاز کرده و تمام دستگاه های عضو با آمادگی کامل، میزبانی زائران و مسافران را انجام می دهند.
وی آمار ورود مسافران در روز پنجشنبه 17 تیرماه به مشهد مقدس را حدود 296 هزار نفر بیان کرد و گفت: بیش از 240 هزار نفر از این تعداد با وسایل نقلیه شخصی به مشهد مقدس وارد شده اند.
وی آمار ورودی زائران و مسافران با وسایل نقلیه عمومی جاده ای را بیش از 24 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 20 هزار نفر نیز با ناوگان حمل و نقل ریلی و 12هزار نفر نیز روز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد وارد این کلانشهر مذهبی شدند.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: گشت های نظارتی، عملکرد بازار را رصد می کنند و 2 پایگاه ثامن و شهدا در اطراف حرم مطهر رضوی برای رسیدگی به شکایات زائران دایر شده است.
واحدی گفت: علاوه بر این زائران و مسافران با شماره تلفن 124 می توانند شکایات خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
3027/5132*شبس*1613
کد N1331871

وبگردی