آفتاب

جهاد اسلامی فلسطین: عملیات الخلیل اصراری بر ادامه انتفاضه است

جهاد اسلامی فلسطین: عملیات الخلیل اصراری بر ادامه انتفاضه است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل آنرا نمایانگر اصرار ملت فلسطین در ادامه انتفاضه و دفاع از سرزمین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن سه تن دیگر منجر شد، تمجید کرد.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: افزایش عملیاتهای ضد شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر، نمایانگر اصرار ملت فلسطین برای ادامه انتفاضه در دفاع از سرزمین و مقدسات آن است.

جهاد اسلامی خواستار ادامه عملیات ضد اشغالگران شد و تاکید کرد: قدس قبله همه آزادگان و افراد شریف و بزرگوار باقی خواهد ماند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود خواستار توجه به انتفاضه قدس شد و بیان کرد: این انتفاضه امیدهای جدید را برای ملت فلسطین و امت اسلام برای حمایت و نجات قدس به وجود آورده است و این انتفاضه باید مورد حمایت قرار گیرد.

گفتنی است منابع فلسطینی از کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست و زخمی شدن ۳ نفر دیگر در تیراندازی به سوی شهرک نشینان در الخلیل خبر دادند.

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی ضمن تایید اعلام کردند: بر اثر تیراندازی به سوی یک خودرو حامل اسرائیلی ها در شهرک عتنائیل در نزدیکی المسموع در جنوب الخلیل، راننده کنترل خودرو را از دست داد و این خودرو واژگون شد.

این در حالی است که نظامیان اشغالگر منطقه را به محاصره خود درآورده اند.

کد N1323234

وبگردی