آفتاب
روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

آیت‌الله جوادی‌آملی: اگر قدس آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان می بیند

آیت‌الله جوادی‌آملی: اگر قدس آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان می بیند

تهران - ایرنا - آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با بیان اینکه هیچ کس حق همکاری با رژیم صهیونیستی و اسرائیل را ندارد گفت: اگر قدس آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان خواهد دید.

به گزارش ایرنا، آیت الله جوادی آملی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس شهر دماوند در جمع خبرنگاران افزود: خداوند متعال برای اتحاد جوامع اسلام پیامبری فرستاد تا همه به آن ایمان آورند و قبله‌ای فراهم کرد تا همه به سمت آن نماز بخوانند.
وی گفت: خداوند عالمیان متاعی همچون سنگ آفرید تا اگر کسی بخواهد به مسلمانان آسیب رساند، به آن محور اصلی آسیب نرسد و چون قدس قبله نخست مسلمانان است، اگر آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان خواهددید.
این مرجع عظام تقلید به اهداف شوم دشمن با هدف تضعیف آرمان های انقلاب و اسلام اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام امروز با تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش، القاعده و... و به صورت های دیگر به حریم اسلام تعدی می‌کنند که در این میان هیچ ‌کس چه مسلمان و چه غیرمسلمان حق همکاری با اسرائیل را ندارد.
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه غیر مسلمان هم عرق انسانیت در آن وجود دارد گفت: روز جهانی قدس بهترین پیام به مسلمانان است که هم اتحاد آنان را بیش از پیش می‌کند و هم به سایر کشورهای اسلامی و حاکمان آنان می‌فهماند که با رژیم صهیونیستی نمی‌توان رابطه‌ای برقرار کرد.
وی از همگان خواست تا در جهت تضعیف اسرائیل تلاش کنند که مسلمانان قدس نجات یابند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان دماوند همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم و مسؤولان برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد که آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی، از مراجع عظام تقلید مهمان ویژه این مراسم بود.
تهرام/7246/1831
کد N1322900

وبگردی