آفتاب

آیین روز قدس مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در مسکو

آیین روز قدس مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در مسکو

مسکو- ایرنا- همزمان با برگزاری مراسم ضد صهیونیستی روز قدس در کشورهای مختلف جهان، تجمع اعتراضی سکوت مقابل سفارت رژیم اشغالگر قدس در مسکو همراه با شعار نوشته و پوسترهایی علیه اقدام های غیرانسانی این رژیم علیه فلسطینیان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، شماری از مردم امروز (جمعه) با وجود حضور گسترده ماموران پلیس و تدابیر شدید امنیتی به صورت خودجوش در خیابان بالشایا اوردینکا در مرکز پایتخت روسیه حضور یافتند و شعار نوشته های را در دست گرفتند.
تجمع کنندگان که بدون سازماندهی گروهی یا موسسه ای مقابل سفارت رژیم صهیونیستی حضور یافته بودند شعار نوشته های «اسراییل حامی داعش»، «آمریکا و اسراییل جانیان همکار علیه فلسطینی ها»، «روز جهانی قدس تبلور عدالت» و «آزادی فلسطین هدف مقدس ما» را با خود همراه داشتند.
همچنین براساس برنامه اعلام شده، قرار است امشب به مناسبت روز جهانی قدس گردهمایی مردمی در پارک پیروزی مسکو نزدیک مسجد یادبود برگزار شود.
افزون بر این تجمع و مراسم، میز گرد آزادی فلسطین نیز روز چهارشنبه با حضور کارشناسان و چهره های مذهبی از روسیه و ایران در خبرگزاری روسیا سگودنیا برگزار شد که بازتاب گسترده ای یافت.
همچنین دو نشست جوانان روسیه و موضوع فلسطین با شرکت 50 نفر از شهروندان این کشور و مسئولیت جهانی در برابر فلسطینیان با حضور کارشناسان و اندیشمندان روسی و ایرانی روزهای یکشنبه و سه شنبه در مرکز اسلامی مسکو برگزار شد.
اروپام 391 ** 1516
کد N1322869

وبگردی