آفتاب

وزیر کشور: پیام راهپیمایی روز قدس، پیروزی بر ظلم و ظالم است

وزیر کشور: پیام راهپیمایی روز قدس، پیروزی بر ظلم و ظالم است

وزیر کشور در جریان راهپیمای روز قدس گفت: قطعاً با حضور فعال و همدلانه مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه، موثر و البته حساس خواهیم بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: دفاع از مظلومان تکلیف همگی ما و از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و به ویژه دفاع از مردم مظلوم فلسطین که کشورشان مورد غصب رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اولویت دارد.

او حضور پرشور مردم را در این راهپیمایی نشان‌دهنده وحدت و همدلی دانست و گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این است که با مقاومت و استقامت می‌توانیم بر هر ظلم و ظالمی پیروز شویم.

وزیر کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره نقش و تاثیر حضور همدلانه مردم در برگزاری انتخابات سال آینده و در شرایطی که جوسازی‌های رسانه‌ای با محوریت فیش‌های حقوقی به اوج خود رسیده است یادآور شد: برگزاری انتخابات مقوله بسیار مهمی است و مردم همیشه در تمامی صحنه‌های مشارکت به صورت فعال حضور یافتند.

رحمانی فضلی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً سال آینده نیز با حضور فعال و همدلانه مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، موثر و البته حساس خواهیم بود.

 

کد N1322742

وبگردی