آفتاب
روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

مولاوردی: راهپیمایی روز قدس برای همه اهمیت ویژه ای دارد

مولاوردی: راهپیمایی روز قدس برای همه اهمیت ویژه ای دارد

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس برای همه مردم جهان به وی‍ژه ایرانیان بخاطر حمایت از مردم مظلوم فلسطین اهمیت ویژه ای دارد.

شهیندخت مولاوردی روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: با توجه به جایگاه و اهمیت مساله فلسطین و قدس برای مسلمانان، روز قدس هم دارای اهمیت خاصی است و شرکت گسترده در راهپیمایی این روز به نوعی اعلام مواضع برای دفاع از مردم مظلوم و تجدید میثاق با آرمان های قدس است.
وی ادامه داد: روز قدس و شرکت گسترده در راهپیمایی این روز در جلب توجهات جهانی و ایجاد حساسیت نسبت به مساله فلسطین و قدس و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به ویژه زنان و کودکان حائز اهمیت فراوان است.
مولاوردی خاطرنشان کرد: البته اهمیت و جایگاه فلسطین نزد مسلمانان ریشه دار است و سالیان سال است که وجود داشته ولی از زمانی که یک روز خاص و آن هم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به این روز مهم اختصاص داده شده است از آن زمان توجهات جهانی بیشتر به این مساله جلب شده و قدم های موثری برای نشان دادن جنایاتی که از گذشته بوده و الان هم در حال وقوع است برداشته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد، با این حساسیت هایی که ایجاد شده و آگاهی بخشی هایی که صورت می گیرد به نوعی این جنایات بازدارنده باشد و تداوم پیدا نکند و روزی برسد که مردم فلسطین به حق قانونی و انسانی خودشان در برخورداری از آزادی دست یابند.
معاون رئیس جمهوری ادامه داد: این حضور گسترده و مشارکت در این راهپیمایی برای همه دنیا پیام ویژه ای دارد، چرا که دراین روز ضمن اعلام همبستگی مردم، این حضور مانعی برای ادامه جنایات رژیم صهیونیستی باشد و در واقع بتواند این مشارکت مانع از ادامه جنایات آنان شود.
مولاوردی اضافه کرد: انتظار می رود زنان ایران اسلامی در حمایت از زنان و کودکان فلسطینی همانند سال های گذشته حضور گسترده تری در این راهپیمایی داشته باشند.
اجتمام(4)**7268 ** 1569
کد N1322667

وبگردی