آفتاب

امیر سرتیپ اسماعیلی: سامانه موشکی اس 300 تا پایان امسال عملیاتی می‌ شود

امیر سرتیپ اسماعیلی: سامانه موشکی اس 300 تا پایان امسال عملیاتی می‌ شود

تهران - ایرنا - فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران از عملیاتی شدن سامانه موشکی برد بلند راهبردی اس 300 تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی روز جمعه و در حاشیه برگزاری راهپیمایی بزرگ روز قدس در جمع خبرنگاران این مطلب را عنوان کرد.
وی توضیح داد، مردم سرافراز جمهوری اسلامی ایران بدانند سربازان آنان در جبهه‌های مختلف مشغول کار و فعالیت شبانه ‌روزی هستند و از پیگیری هرگونه معاهده‌ای که نسبت به ایران تعهداتی داده است، عقب‌نشینی نخواهد کرد و حقوق مردم ایران را خواهند گرفت.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اضافه کرد، اکنون به لطف خداوند سبحان سامانه موشکی برد بلند راهبردی اس 300 در کنار دهها سامانه دفاعی دیگر وظیفه پوشش فضای کشور را انجام می‌دهد و لحظه به لحظه فضا و آسمان کشور را رصد می ‌کند.
امیر سرتیپ اسماعیلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه محموله‌های بعدی این سامانه موشکی چه زمانی وارد ایران می‌شوند، گفت: روند دریافت سامانه اس 300 شکل طبیعی خود را طی می‌کند و در آینده نیز بخش‌های باقی ‌مانده از آن به کشور تحویل داده می ‌شود.
وی درباره سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم اشغالگر قدس تا 25 سال آینده نیز، افزود: رژیم صهیونیستی ادعا می ‌کرده کشور ما را مورد تجاوز قرار می‌دهد؛ که مقام معظم رهبری در واکنش به این امر، به درستی اشاره کردند که آنها این روز را نخواهند دید.
سامانه موشکی برد بلند راهبردی«اس 300» تسلیحات دفاعی است که برای هدف قرار دادن هواپیماها و موشک های تاکتیکی و بالستیکی بکار گرفته می شود.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است و مسلمانان جهان در راهپیمایی سراسری ضمن اعلام برائت و تنفر از رژیم اشغالگر قدس با آرمان جهانی آزادی قدس شریف تجدید میثاق می کنند.
اجتمام(3)**7029 ** 1569
کد N1322615

وبگردی