آفتاب
دفاع از مظلوم/۴

از ثبت تصاویر موشک های دوربرد ایرانی تا دیوار آرزوها در راهپیمایی

از ثبت تصاویر موشک های دوربرد ایرانی تا دیوار آرزوها در راهپیمایی

دوربین خبرنگاران داخلی و خارجی در روز جهانی قدس تصاویری از ماکت موشک های دوربرد و بالستیک ایران را ثبت کرده تا برای جهانیان منعکس کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم روز جهانی قدس در تهران صبح امروز از ساعت ۱۰:۳۰ درحالی آغاز شد که راهپیمایان قبل از شروع رسمی راهپیمایی در خیابان های منتهی به دانشگاه تهران حضور یافتند.

در مسیر خیابان آزادی پلاکارد هایی با تصویر چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان و نوشته ای با مضمون «سی و چهار سال اسارت» یاد حاج احمد متوسلیان و همراهانش را گرامی داشته و خواستار آزادی آنها از زندان های رژیم صهیونیستی شدند.

همچنین هیئت های ورزشیبا پوشش لباس های فرم، جوانان، فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و حتی مادرانی که فرزندان خردسال خود را در آغوش دارند با در دست داشتن پارچه نوشته های «القدس لنا» و «مقاومت» خواستار محو غده سرطانی از نقشه زمین شدند.

همچنین با تاکید بر ادامه مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی پلاکاردهایی با مضمون فرمایشات رهبری که «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، «نحن قادمون» و «توطئه» اتحاد شوم اسرائیل با برخی دولتهای غربی و مرتجع منطقه را زیر سوال بردند.

راهپیمایان در مسیر  راهپیمایی، با راه اندازی دیوار آرزوها از حاضران در راهپیمایی خواستند آرزوی خود در این روز بر روی دیوار آرزوها بنویسند که اکثر حاضران در راهپیمایی آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی را آرزوی خود عنوان کرده و آن را بر روی دیوار آرزوها نوشتند.

به نمایش درآمدن ماکت انواع موشک‌های عماد، شهاب و سجیل در مسیر راهپیمایی تهران که باعث شده ضمن توجه مردم روزه دار به آن، دوربین های تصویربرداری و عکاسی داخلی و خارجی تصاویر آنها را برای انعکاس خبری ثبت و ضبط می کنند.

کد N1322517

وبگردی