آفتاب
دموکراسی با خوانش صهیونیستی:

نتانیاهو :‌نماینده زن عرب را ازکنیست بیرون می اندازم

نتانیاهو :‌نماینده زن عرب را ازکنیست بیرون می اندازم

تهران-ایرنا- اظهارات یک نماینده فلسطینی عرب در کنیست رژیم صهیونیستی و انتقاد وی از عملکرد نظامیان این رژیم در قبال فلسطینیان ؛خشم مقامات این رژیم را برانگیخت.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم تهدید کرده که حنان زعبی را از کنیست بیرون می اندازد.
وی با بیان این که زعبی تمام خط قرمز ها را شکسته و از همه مرزها فراتر رفته ، اعلام کرده است که او دیگر جایی در کنیست ندارد .
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مشاور حقوقی دولتش خواسته هر چه زودتر راه های بیرون راندن این نماینده را بیابد.
این پایگاه همچنین واکنش آویگدور لیبرمن وزیر جنگ این رژیم را بازتاب داده که این نماینده زن را تهدید کرده و گفته است : با امثال تو دردریا و زمین و آسمان می جنگیم.
وی در صفحه فیس بوکش خطاب به زعبی نوشته است: نظامیان ما با خرابکاران در هرجا مقابله خواهند کرد و با زنان خرابکاری مثل این زن که برای شکستن محاصره غزه راه دریا را پیش می گیرند، نیز خواهند جنگید.
از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت رییس جریان سیاسی که حنان زعبی به نمایندگی از آن به کنیست راه یافته نسبت به این موضع گیری خصمانه نتانیاهو واکنش نشان داده است و اعلام کرد:این خواسته نتانیاهو درحکم حمله مغرضانه به همه نمایندگان عرب کنیست با هدف حذف انها از عرصه سیاسی است.
به نوشته این روزنامه ، ایمن عوده اعلام کرد: این حمله تمام فلسطینیان در داخل سرزمین های اشغالی را هدف گرفته است .
وی گفت: این حمله مشخصا حنان زعبی و عایده توما سلیمان را هدف گرفته است ولی ما با تمام توان در برابر آن ایستاده ایم وبا آن مقابله می کنیم.
شبک ۶۰۰۲ **1917
کد N1321251

وبگردی