آفتاب

نتانیاهو برای پس گرفتن اجساد صهیونیست ها از حماس دست به دامن بان کی مون شد

نتانیاهو برای پس گرفتن اجساد صهیونیست ها از حماس دست به دامن بان کی مون شد

تهران-ایرنا- بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از بان کی مون دبیر کل سازمان ملل خواست تا برای بازگرداندن اجساد سربازان و صهیونیست های به اسارت درآمده به دست جنبش حماس اقدام کند.

به گزارش ایرنا به نقل از راشاتودی نتانیاهو در دیدار روز گذشته از بان کی مون به دلیل دیدار با خانواده های اسرائیلی های کشته شده و به اسارت درآمده شامل دو سرباز مفقود شده به نام های «آرون شائول» و «هدار گولدین» و نیز سرباز به اسارت درآمده به نام «آبرا منجیستو» تشکر کرد.
دبیر کل سازمان ملل نیز با اشاره به اینکه حملات علیه اسرائیلی ها باید متوقف شود خطاب به نتانیاهو تصریح کرد: اقدامات امنیتی به تنهایی برای حل نزاع کافی نیست و باید امیدها، افق سیاسی و سران ملتزم به صلح وجود داشته باشند.
وی افزود: نمی توان درباره عوامل منتهی به خشونت یعنی خشم فزاینده فلسطینی ها، متوقف شدن روند صلح و اشغالگری بیش از نیم قرنی تغافل کرد.
این درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که در سال 2014، که خونبارترین سال حملات صهیونیست ها به مردم بی دفاع غزه عنوان شده است، هزاران تن از فلسطینیان از جمله 574 کودک در مناطق اشغال شده فلسطین کشته شده‌اند که 556 تن از این قربانیان فقط مربوط به غزه است.
شبس**9241**1488 **
کد N1319568

وبگردی