آفتاب

بازدید معاون اول رییس جمهور از چهار واحد تولیدی در شهرستان رباط کریم

بازدید معاون اول رییس جمهور از چهار واحد تولیدی در شهرستان رباط کریم

معاون اول رییس جمهور از چهار واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (سه شنبه) با حضور در شهرستان رباط کریم، به همراه وزیر صنعت، معدن وتجارت و استاندار تهران از کارخانه‌های ال سی من، پارمدیک، فن نیرو و نیلپر در شهرک صنعتی پرند بازدید کرد و در جریان ظرفیت‌های تولید، میزان اشتغال و مشکلات این مجموعه‌ها قرار گرفت. 

کارخانه تولید پوشاک ال سی من با سابقه ۳۵ سال در امر تولید و توزیع البسه مردانه با بیش از ۴۰ نمایندگی و عاملیت فروش در سطح کشور فعالیت دارد. این کارخانه در فاز اول با توان تولید ۱۲۰۰ دست کت و شلوار، ۱۵۰۰ شلوار فاستونی و کتان و ۱۵۰۰ پیراهن در یک شیفت کاری فعالیت دارد و قرار است در فاز دوم با تولید پالتو، کاپشن و بارانی تولیدات خود را تکمیل کند. 

کارخانه پارمدیک نیز تولید کننده تخت‌های اتاق عمل، تخت‌های بستری و تخت زایمان است که ظرفیت تولید آن ۲ هزار دستگاه تخت و چراغ اتاق عمل و ۱۰ هزار تخت بستری در سال است. کارخانه پارمدیک با ۷۵ نفر کارمند فعالیت می‌کند. 

کارخانه فن نیرو تولید کننده آب شیرین کن صنعتی از نوع حرارتی است که در حال حاضر در سال ۴۰ دستگاه تولید می‌کند و تعداد کارکنان این کارخانه نیز ۱۵۰ نفر است. 

کارخانه نیلپر تولید کننده مبل و صندلی خانگی و اداری است که با حدود ۱۵۰ کارگر سالانه در حدود ۵۰۰ هزار دستگاه مبل و صندلی خانگی و اداری تولید می‌کند. 

معاون اول رییس جمهور قرار است در نشستی با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رباط کریم سخنرانی کند.

کد N1319181

وبگردی