آفتاب

نماینده سابق پارلمان عراق: روز قدس، روز همه مسلمانان است

نماینده سابق پارلمان عراق: روز قدس، روز همه مسلمانان است

بغداد-ایرنا- شخصیت سیاسی برجسته اقلیت قومی شبک ها و نماینده سابق پارلمان عراق، کشورهای عربی و اسلامی را به تلاش برای آزادی قدس شریف از لوث اشغالگران صهیونیستی فراخواند و تاکید کرد که روز جهانی قدس، روزی برای همه مسلمانان است.

'حنین احمد قدو' در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت که حضرت امام خمینی (ره) روز جهانی قدس را در جمعه آخر ماه مبارک رمضان نام گذاری کرد تا روزی برای همه مسلمانان جهت دفاع از قضیه فلسطین از طریق راهپیمایی ها و اعلام مواضع و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی باشد.
این چهره سیاسی عراقی اضافه کرد که در حال حاضر حمایت گسترده جهانی و اسلامی از روز جهانی قدس وجود دارد و ملت های مختلف اسلامی در این مناسبت شرکت می کنند و بدون شک مردم عراق نیز در پاسخ به فراخوان حضرت امام خمینی (ره) امسال در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور چشمگیری خواهند داشت.
وی ابراز امیدواری کرد که روزی فرا رسد همه ملت های مسلمان و عربی به این فراخوان پاسخ عملی داده و بیت المقدس را از لوث اشغالگران صهیونیستی آزاد کنند و این روز، بدون شک روز وحدت عملی مسلمانان خواهد بود و به اشغالگری و مصادره حقوق مسلمانان پایان خواهد بخشید.
خاورم *3*353*1770*1144
کد N1319162

وبگردی