آفتاب

نمایه نشریه ایرانی نانوساختاردرشیمی درآی.اس.آی

نمایه نشریه ایرانی نانوساختاردرشیمی درآی.اس.آی

تهران-ایرنا- نشریه نانو ساختار درشیمی (Journal of Nanostructure in Chemistry) یکی ازمجلات فناوری نانوی ایرانی از ابتدای سال 2016 در سایت Thomson Reuters و نمایه جدید ESCI در ISI پذیرفته و نمایه شد.این مجله با عنوان اختصاری JNSC توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس منتشر می شود.

به گزارش روزیکشنبه گروه علمی ایرنا ازستاد ویژه توسعه فناوری نانو، مجله JNSC از سال 2010 شروع به فعالیت کرده و از سال 2012 توسط انتشارات اشپرینگر منتشر می شود، تاکنون 220 مقاله به صورت Review ،Original و... از دانشگاه‌های معتبر ایرانی و خارجی در این مجله چاپ شده است که 60 درصد از آنها مربوط به محققان خارجی است.
نمایه ESCI یا Emerging Sources Citation Index به عنوان یک نمایه جدید در پایگاه ISI-Web of Science Core Collection در سال 2015 معرفی و ارائه شده است.
عنوان و چکیده مقالات منتشرشده در مجلات نمایه ESCI در پایگاه ISI Web of Science قابل جستجو، بازیابی و مشاهده است و این مقالات دارای اعتبار و ارزش مقاله ISI Web of Science خواهند بود.
بنابراین گزارش، براساس آیین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، به نویسندگان مقالات فناوری نانوی چاپ شده در مجله JNSC با توجه به نمایه شدن آن در ESCI، مبلغ 18 میلیون ریال حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد.
علمی (1)** 9340**1440
کد N1315522

وبگردی