آفتاب

آخرین تحولات تیم ملی والیبال در توکیو؛ محمودی و قائمی بهتر شدند

آخرین تحولات تیم ملی والیبال در توکیو؛ محمودی و قائمی بهتر شدند

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال ایران که امروز (شنبه) وارد توکیو پایتخت ژاپن شد، عصر فردا در سومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف چین می رود.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، ملی پوشان ایران در دومین روز اقامت خود در کشور ژاپن برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ملی چین در سفری سه ساعته عازم شهر چیپا خواهند شد.
براساس برنامه اعلام شده از سوی ژاپنی ها، تیم ملی ایران ساعت 10:30 فردا راهی شهر چیپا شهری که تیم ملی چین در آن حضور دارد، خواهد شد و پس از یک جلسه تمرین بدنسازی و صرف ناهار استراحتی کوتاه خواهد کرد.
ملی پوشان کشورمان ازساعت 15:30 یکشنبه به وقت محلی در سومین دیدار دوستانه خود در سال جاری مقابل تیم ملی چین که یکی از رقبای انتخابی المپیک است، صف آرایی خواهند کرد.
ملی پوشان والیبال ایران هفته گذشته دو دیدار تدارکاتی با فرانسه برگزار کردند که در دو مسابقه مغلوب این تیم شدند.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران با اشاره به بازی تدارکاتی با چین در دومین رو سفر به ژاپن نسبت به برطرف شدن مصدومیت های بازیکنان ابراز امیدواری کرد.
امیر خوش خبر اظهار کرد: سفر نسبتاً راحتی بود، در شرایط خوب به توکیو رسیدیم و در هتل شیناگاوا نزدیک به فرودگاه ساکن شدیم. فردا عازم شهر چیبا می شویم.
سرپرست تیم ملی والیبال گفت: تمرینات خود را به طور جدی بعد رسیدن طبق برنامه ریزی که میزبان برای تهیه سالن اعلام خواهد کرد، دنبال می کنیم. همچنین بازی لهستان که آخرین بازی دوستانه ایران است را دنبال می کنیم تا انشالله برای مسابقات با آمادگی کامل حاضر شویم.
خوش خبر در پایان افزود: خوشبختانه در آخرین تمرین تیم ملی در تهران هر دو بازیکن مصدوم ما شرایط خوبی نشان دادند. قائمی بازی کرد و شهرام محمودی پرش کرد و این ها خیلی خوب بود. اگر به همین شکل پیش برویم ان شالله با حداکثر آمادگی در مسابقات حاضر خواهیم شد و مشکلی نخواهیم داشت.
ورزشی(1)**1379
کد N1261876

وبگردی