آفتاب

اسكان 23 مسافر در پايگاه امداد جاده اي همدان

اسكان 23 مسافر در پايگاه امداد جاده اي همدان

همدان - ايرنا - مسئول كنترل و هماهنگي عمليات جمعيت هلال احمر همدان گفت: 23 مسافر گرفتار در باران در پايگاه امداد جاده اي اسدآباد اسكان داده شدند.

محمد فضلي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: به علت بارندگي شديد و مه گرفتگي خودروي چهار خانوار در گل گرفتار شده بود كه سرنشينان اين خودروها شب گذشته در پايگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد اسكان داده شدند.
وي از انجام 9 عمليات امداد جاده اي در روز جمعه خبر داد و بيان كرد: يكدستگاه خودروي سواري سمند در گردنه آوج واژگون شده بود كه در اين سانحه چهار نفر مجروح شدند.
وي افزود: همچنين روز گذشته به علت برخورد خودروي تيبا با دو عابر در گردنه آوج، اين افراد مجروح و به مركز درماني منتقل شدند.
وي اضافه كرد: سه دستگاه خودروي سواري پژو 206 نيز در گردنه آوج در محدوده بين قزوين و همدان دچار سانحه و واژگوني شد كه در اين حوادث يك نفر فوت كرد و پنج نفر نيز مجروح و توسط اورژانس به مركز درماني منتقل شدند.
مسئول كنترل و هماهنگي عمليات جمعيت هلال احمر همدان گفت: همچنين بر اثر واژگوني دو دستگاه خودروي پرايد در گردنه آوج دو مصدوم به مركز درماني منتقل و يك مصدوم هم به صورت سرپايي مداوا شد.
وي خاطرنشان كرد: واژگوني خودروي نيسان در محدوده صالح آباد در شهرستان بهار مصدومي نداشت ولي واژگوني پرايد در جاده فامنين - ساوه منجر به جراحت دو نفر شد.
بارش باران از ساعت 15 روز جمعه آغاز شده و تا بامداد امروز شنبه ادامه داشت و مركز هواشناسي همدان ميزان بارندگي در اين استان را 12 ميلمتر اعلام كرده است.
7526/6993
کد N1237233

وبگردی