آفتاب

16 تيم راه يافته به مرحله حذفي نهايي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شدند/ذوب آهن بهترين تيم مرحله گروهي

16 تيم راه يافته به مرحله حذفي نهايي ليگ قهرمانان آسيا مشخص شدند/ذوب آهن بهترين تيم مرحله گروهي

تهران - ايرنا- 16 تيم راه يافته به مرحله يك هشتم نهايي(حذفي) ليگ قهرمانان آسيا مشخص شدند كه در اين بين ذوب آهن اصفهان نماينده شايسته ايران با كسب چهارده امتياز، لقب بهترين تيم مرحله گروهي را به خود اختصاص داد.

به گزارش ايرنا، هفته ششم و پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان فوتبال آسيا، چهارشنبه شب به اتمام رسيد تا چهره تيم هاي برتر و حاضر در مرحله حذفي مشخص شود.
ذوب آهن و تراكتورسازي از ايران، الهلال عربستان، لوكوموتيو ازبكستان، النصر و العين امارات، لخويا و الجيش قطر، چونبوك موتورز، اف سي سئول و سوون سامسونگ از كره جنوبي، اف سي توكيو و اوراوا از ژاپن، شاندونگ ليوننگ و شانگهاي چين و اف سي سيدني استراليا تيم هاي راه يافته به مرحله يك هشتم نهايي هستند.
شاگردان «يحيي گل محمدي» در تيم ذوب آهن اصفهان با كسب 14 امتياز، عنوان بهترين تيم مرحله گروهي را از آن خود كردند و اف سي سئول كره جنوبي با 13 امتياز در رتبه بعدي قرار دارد.
نماينده شايسته فوتبال ايران با 12 گل زده و تنها 2 گل خورده و بدون باخت در 6 ديدار مرحله گروهي، خود را به عنوان يكي از مدعيان قهرماني معرفي كرد.
كره جنوبي با داشتن سه نماينده در مرحله حذفي در بين كشورهاي آسيايي، عملكرد بهتري دارد.
ديدارهاي دور رفت مرحله يك هشتم نهايي طي روزهاي 28 و 29 ارديبهشت ماه و ديدارهاي دور برگشت نيز 4 و 5 خردادماه برگزار خواهد شد.
ورزشي**3783** 3404
کد N1234889

وبگردی