آفتاب

برگزاری چهارمین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاهها

برگزاری چهارمین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاهها

چهارمین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی روز چهارشنبه ۱۵اردیبهشت ماه با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالحسن ریاضی معاون اموردانشجویان داخل سازمان اموردانشجویان، حمید یعقوبی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از سخنرانان اصلی این نشست هستند.

این گردهمایی یک روزه، با هدف تبادل نظر و انتقال تجارب بین روسای مراکز بهداشت و با همکاری دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می شود.

 موضوع سلامت و مقابله با دیابت در دانشگاه‌ها (با توجه به شعار هفته سلامت جاری)، ایمنی و بهداشت در محیط های دانشگاهی و همکاری مشترک بین معاونت دانشجویی و معاونت پژوهشی در دانشگاه‌ها در این زمینه، هم اندیشی در خصوص نقش مراکز بهداشت ودرمان در خصوص روشهای مدیریت وکنترل بیماری های واگیردار و مبارزه با ناقلین بیماری زا  و تبیین سیاست های یکساله دفتر مشاوره و سلامت به مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها از محورهای اصلی این نشست است.

همچنین در چهارمین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان، از کتاب «مجموعه مقررات نظارت های بهداشتی و ایمنی در محیط‌های دانشگاهی» رونمایی خواهد شد.

کد N1232369

وبگردی