آفتاب
حداد عادل:

تفرقه ميان مسلمانان توطئه دشمن براي ضربه زدن به اسلام است

تفرقه ميان مسلمانان توطئه دشمن براي ضربه زدن به اسلام است

زاهدان- ايرنا- نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: دشمنان با هر بهانه اي مانند تفاوت در زبان و مذهب در صدد ايجاد تفرقه و ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش ايرنا، غلامعلي حداد عادل چهارشنبه شب در جشن ولادت اميرمومنان علي (ع) در زاهدان اظهار داشت: عده اي با نام اسلام، شيعيان را تكفير مي كنند و تصور اين را دارند با ريختن خون بي گناهان در راه خداوند جهاد مي كنند اما اين اقدامات ريشه در تفكر صهيونيستي دارد.
وي گفت: دشمنان، اصل اسلام را هدف قرار داده اند و همانطور كه بر عليه شيعيان كشتار به راه مي اندازند، سني هاي فلسطيني را هم نابود مي كنند.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي ادامه داد: مردم سيستان و بلوچستان به دليل همجواري با مرز، همواره در معرض خطرات مواد مخدر و تروريسم قرار دارند اما بصيرت مردم استان مانع از رسيدن دشمنان به اهداف پليد خود شده است.
حداد عادل افزود: اطاعت از ولي امر مسلمين ، تلاش مسئولان دولتي و نيروهاي نظامي و انتظامي سبب شده اين استان و ساير استان هاي راهبردي كشور كه چشم طمع دشمنان بر آن دوخته شده است از امنيتي مشابه ساير استان هاي كشور برخوردار باشد.
وي گفت: سيستان و بلوچستان از مشكلات عديده اي همچون كم آبي، فقر، حاشيه نشيني، شرارت و مواد مخدر رنج مي برد و اميدواريم با بهبودي در وضع اقتصادي استان ، دولت به وعده هاي خود در خصوص مردم اين خطه از ايران اسلامي عمل كند و مجلس شوراي اسلامي نيز در اين راستا از هيچ كمكي دريغ نخواهد كرد.
8005 /6081/6016
کد N1213198

وبگردی