آفتاب

حريق گسترده مجتمع تجاري در مشهد مهار شد

حريق گسترده مجتمع تجاري در مشهد مهار شد

مشهد- ايرنا- معاون عمليات سازمان آتش نشاني مشهد از وقوع حريق گسترده يك مجتمع تجاري و انفجارهاي متعدد ناشي از آن در اين شهر خبر داد.

مهدي رضايي روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: حوالي ساعت 4:30 بامداد امروز مجتمع تجاري رنگ و ابزار در بلوار قرني واقع در مركز شهر مشهد دچار آتش سوزي شد.
وي ادامه داد: با توجه به شدت و حساسيت حادثه افزون بر 100 آتش نشان به همراه 34 دستگاه خودرو سبك و سنگين اطفاي حريق به محل اعزام شدند.
معاون عمليات سازمان آتش نشاني مشهد كانون آتش را مغازه واقع در طبقه نخست اين مجتمع تجاري دو طبقه بود ذكر و بيان كرد: به دليل وجود مقادير زيادي تينر و مواد سريع الاشتعال در محل اين آتش سوزي با انفجارهاي متعدد همراه بود .
وي با اشاره به سرايت آتش به شش باب مغازه رنگ و تينرفروشي و لوازم بهداشتي و ساختماني افزود: با تلاش آتش نشانان اين حريق به سرعت مهار و از گسترش آن جلوگيري شد.
رضايي ادامه داد: اين حريق خسارت جاني نداشت اما عمليات كاوش و لكه گيري همچنان در محل حادثه ادامه دارد.
وي گفت: با توجه به گستردگي حريق، علت آن و ميزان خسارت وارد در دست بررسي است.

* مرگ نوجوان 16 ساله در برخورد با قطار
برخورد قطار با نوجوان 16 ساله و مرگ وي از ديگر حوادث 24 ساعت گذشته در مشهد است.
بازپرس ويژه قتل دادگستري مشهد در خصوص جزئيات اين حادثه به خبرنگار ايرنا گفت: اين نوجوان عصر ديروز قصد عبور از حريم ريلي راه آهن را داشت كه با قطار مشهد - قم در خروجي مشهد در منطقه سجاديه برخورد كرد و در دم جان باخت.
علي اكبر احمدي نژاد افزود: طبق شواهد اطراف اين منطقه حصاركشي بود اما اين نوجوان با عبور از حصار وارد حريم شده بود.
وي گفت: متوفي تنها فرزند خانواده بود، كميسيوني براي بررسي مقصر اين جريان تشكيل شده و تحقيقات محلي ادامه دارد.
7505/1858
کد N1211911

وبگردی