آفتاب

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

نگاهی به تیتر نخست روزنامه‌های ورزشی اسپانیا

دیدار تیم های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو از عنوان های مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و چهارم لالیگا از جمعه شب آغاز شد و امشب در مهم ترین بازی مادرید میزبان اتلتیک است.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم های رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو اختصاص دارد.

این نشریه به عملکرد درخشان ایکر کاسیاس در دیدار پورتو و بنفیکا اشاره کرد. دروازه‌بان اسپانیایی پورتو با مهار توپ هایش در پیروزی دو بر صفر تیمش تاثیرگذار بود.

این روزنامه به دیدارهای این هفته لالیگا اشاره کرد. دیشب در نخستین بازی، اسپورتینگ خیخون و رایووایکانو به تساوی دو بر دو رسیدند. امشب والنسیا به مصاف اسپانیول می رود. شرایط سرمربی هر دو تیم بد است و امکان اخراجشان وجود دارد. به همین دلیل این بازی بیش از سه امتیاز اهمیت دارد. همچنین ویارئال میزبان مالاگا است و دپورتیوو لاکرونیا برابر رئال بتیس قرار می گیرد.

دیدار نهایی فوتسال اروپا بین دو تیم اسپانیا و روسیه از عناوین این نشریه است. اسپانیا به دنبال هفتمین قهرمانی خود در این رقابت ها است.

موندودپورتیوو

تیترنخست این روزنامه به پائولو دیبالا، مارکو رویس و لوچیانو ویتو اختصاص دارد. بارسلونا به دنبال مهاجم نوک است تا در آینده جانشین لوییس سوارس شوند. دیبالا، بازیکن یوونتوس مدنظر باشگاه و از همه گرانتر است. پس از او رویس و ویتو قرار دارند. لوییس انریکه به نولیتو علاقمند است اما باشگاه او را نمی خواهد.

این نشریه به حمایت ویسنته دل‌بوسکه از برگزاری فینال کوپا دل ری در سانتیاگو برنابئو اشاره کرد.

آس

تیتر نخست این روزنامه به عملکرد موفق کریستیانو رونالدو در گلزنی به اتلتیک بیلبائو اختصاص دارد. مهاجم مادرید در 13 بازی مقابل این تیم، 14 گل به ثمر رسانده است.

این نشریه به عملکرد درخشان دیگو پابلو سیمئونه در اتلتیکو مادرید اشاره کرد. او بهترین سرمربی تاریخ باشگاه است. اتلتیکو به همراه این سرمربی در 67 درصد بازی ها پیروز شده است.

این روزنامه به شکسته شدن بینی دیگو کاستا اشاره دارد. مهاجم چلسی با ماسک برابر نیوکاسل به میدان می رود.

سخنان زین الدین زیدان درباره آرتیس آدوریس نیز از عناوین این نشریه است. سرمربی رئال مادرید گفت: او 35 ساله است اما عملکردش به هیچ وجه سنش را نشان نمی دهد.

این روزنامه به نیکمت نشینی ایسکو در دیدار برابر اتلتیک اشاره کرد. متئو کواچیچ مقابل گرانادا بازی خوبی به نمایش گذاشت و امروز جانشین هافبک اسپانیایی خواهد شد.

اسپورت

تیتر نخست این روزنامه به پل پوگبا اختصاص دارد. بازیکن یونتووس دوست دارد در بارسلونا بازی کند و باشگاه نیز قصد جذب او را دارد.

این نشریه به پیشنهاد های دیگر باشگاه ها به نیمار اشاره کرد.

انتهای پیام

کد N1143527

وبگردی