آفتاب

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۰ منطقه سیستان و بلوچستان برگزار می شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۵۰ منطقه سیستان و بلوچستان برگزار می شود

زاهدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن امسال در ۵۰ منطقه شهری و روستایی استان با شکوه خاصی برگزار می شود.

عباس صفدری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی تهمیدات لازم برای حضور پر شور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه انجام شده است و تا ساعاتی دیگر شاهد حماسه حضوری دیگر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۳۷ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، افزود: انقلاب اسلامی ما دیگر یک نهال نوپا نیست بلکه در آستانه ۴۰ سالگی که سن رشیدی و جوانی است قرار دارد، از این‌رو از هر زمان دیگری پویا و ایستاده‌تر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم این دیار نیز با حضور گسترده و پرشور خود بر وحدت ملی در جمهوری اسلامی مهر تایید می‌زنند و همایش اقتدار ملی و وحدت بين اقوام و مذاهب ايرانی را به نمایش می گذارند.

صفدری افزود: به طور حتم حضور باشکوه ملت ایران در این راهپیمایی تاکیدی دوباره بر پشتیبانی ملت از مسئولان در برابر مخالفت‌ و دشمنی بیگانگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان مسیرهای مهم راهپیمائی ۲۲ بهمن در سیستان و بلوچستان به شرح ذیل است:

- راهپیمایی مردم ولایتمدار زاهدان از ساعت ۹ صبح از میدان آزادی آغاز می شود و تا مصلی قدس ادامه دارد.

- در زابل راهپیمایی ۲۲ بهمن از حسینیه صاحب الزمان (عج) آغاز و در سالن ورزشی ۲۲ بهمن ختم خواهد شد.

- راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایرانشهر از ساعت ۸:۳۰ از مقابل فرمانداری آغاز می شود و تا مسجد آل رسول (ص) ادامه دارد.

- مردم سراوان ساعت ۹ صبح از میدان شهدای گمنام تا استادیوم ورزشی این روز را گرامی می دارند.

-مردم چابهار از ساعت ۹ صبح از سه راه فردوسی تا میدان شهدای تاسوعای حسینی به راهپیمائی می پردازند.

-مردم نیکشهر از ساعت ۸ صبح از میدان امام خمینی (ره) تا میدان بسیج راهپیمایی خواهند کرد.

-در کنارک مردم از ساعت ۸ صبح از فلکه بسیج تا فلکه سپاه به یاد ۲۲ بهمن ماه راهپیمائی می کنند.

- در زهک مردم ساعت ۹ صبح از فلکه قدس تا مصلی الغدیر و در دلگان مردم ساعت ۸ صبح از میدان امام علی علیه السلام تا میدان امام حسین علیه السلام راهپیمایی خواهند کرد.

همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن در سرباز ساعت ۸ صبح از ابتدای خیابان معلم تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میرجاوه ساعت ۹ صبح از میدان شهدا تا مقابل فرمانداری، هامون ساعت ۹:۳۰ از خیابان امام خمینی رحمت الله علیه تا مسجد علی ابن ابیطالب علیه السلام، نیمروز ساعت ۹صبح از فلکه فرمانداری تا مصلی امام خامنه ای، هیرمند ساعت ۹ صبح از میدان امام علی علیه السلام تا مزار شهدای گمنام و سیب و سوران ساعت ۸ صبح از میدان امام خمینی(ره) تا اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

مردم مهرستان نیز ساعت ۸:۳۰ صبح از مقابل فرمانداری تا اداره آموزش و پرورش، مردم فنوج ساعت ۹ صبح از فلکه شهید مجیدی تا سالن تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان، مردم قصرقند ساعت ۸ صبح از فلکه بخشداری تا اداره آموزش و پرورش، مردم شهر علی اکبر ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تا میدان امام حسین علیه السلام، مردم قرقری ساعت ۸ صبح از خانه بهداشت تا حسینیه سید الشهدا علیه السلام راهپیمایی خواهند کرد. 

همچنین در بخش کورین راهپیمایی از ساعت ۹ صبح از بخشداری تا میدان یادمان شهدا، نصرت آباد ساعت ۹ صبح از مسجد جامع تا بخشداری، صابری ساعت ۱۰ صبح از مدرسه ر اهنمایی طلوع قرآن تا خیابان وحدت برگزار می شود.

کد N1140896

وبگردی