آفتاب

خبر خوش معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش: تا پایان هفته بدهی معلمان حق التدریس پرداخت می شود

خبر خوش معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش: تا پایان هفته بدهی معلمان حق التدریس پرداخت می شود

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش اعلام کرد که تا پایان هفته بدهی معلمان حق التدریس پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرهنگیان زیادی نسبت به عدم پرداخت حق التدریس خود اعتراض داشتند و برخی هم عنوان کرده بودند که ماههاست حق التحریر دریافت نکردند.

مثلا "با سلام : با گذشت بیش از 4 ماه هنوز حقوق معلمان حق التدریسی که قبلاً به صورت شرکتی در آموزش و پرورش خدمت کرده اند و امسال با تلاش و همت نمایندگان دلسوز مجلس شورای اسلامی مشغول به کار شده اند پرداخت نشده است و با مراجعه با اداره کل استان مسئولان اعلام می دارند که تهران بودجه ای هنوز به حساب آنها واریز نکرده است خواهشمند است پیگیری فرمایید با این شرایط معلم چگونه انرژی ، انگیزه و توان کافی برای حضور در کلاس درس داشته باشد..."

و یا " از ماه فروردین تاحالا حق التدریس فرهنگیان پرداخت نشده است . خودتان قضاوت کنید ."

در همین زمینه محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: متأسفانه  مبلغ حق‌التدریس ها امسال  تا به امروز  پرداخت نشده است و  این معلمان از فروردین‌ماه سال 94 تا پایان سال تحصیلی حق‌التدریس از آموزش و پرورش و دولت طلب دارند.

وی افزود: با اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی تخصیص داده ، به پرداخت حق‌التدریس معلمان جامه عمل پوشاند و این دستورالعمل به ادارات استان‌ها ابلاغ شد.

معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تاکید کرد: طلب حق‌التدریسی معلمان تا پایان هفته به حساب همکاران واریز می‌شود و آنها نهایتاً تا روز سه‌شنبه و چهارشنبه این مبلغ را دریافت می کنند.

45232

کد N1139491

وبگردی