آفتاب

کارشناس هندبال: سیستم دفاعی تیم ملی مقابل عربستان مشکل داشت

کارشناس هندبال: سیستم دفاعی تیم ملی مقابل عربستان مشکل داشت

کارشناس هندبال ایران با اشاره به مشکلات تیم ملی در دفاع مقابل عربستان، اظهار امیدواری کرد که ملی پوشان با پیروزی بر بحرین به شرایط مطلوب بازگردند.

شهداد مرتجی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم عربستان دو بازیکن جدید به خدمت گرفته بود و همین موضوع در آنالیز تیم عربستان کار ما را دچار مشکل کرد. متاسفانه با وجود تلاش زیاد بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم. مشکل اساسی تیم ما دفاع بود. ساختار دفاعی منسجمی برابر عربستان نداشتیم. اسماعیلاگیج هم می‌توانست تعویض‌های بهتری انجام دهد.

وی افزود: دیروز هم ما با سیستم 6 - صفر بازی را شروع کردیم. سرمربی بدرستی سیستم دفاعی را به پنج یک تغییر داد اما در انتخاب نفرات مشکل داشت. با خروج علیرضا موسوی از دفاع سه، مشکلات تیم ایران بیشتر شد. به نظر من در نیمه دوم سیستم ما بهتر بود اما چیدمان بازیکنان در زمین مناسب نبود.

کارشناس هندبال تاکید کرد: با توجه به اینکه پنج تیم از آسیا به مسابقات جهانی می روند، فکر می کنم حداقل می توانیم پنجم شویم. تیم ملی ایران نباید دنبال اما و اگر باشد. اگر بتوانیم در بازی با بحرین برنده شویم، شرایط برای حریفان سخت می‌شود. بحرین نمی خواهد در حذفی به قطر بخورد. باید بحرین را ببریم. چرا نتوانیم بحرین را شکست دهیم. اگر از مهره‌های خود در زمان مناسب بهره ببریم، قطعا نتیجه می‌گیریم. تیم ما اگرچه برخی لژیونرها را در اختیار ندارد اما در حال حاضر ترکیبش خوب است.

مرتجی در پایان گفت: فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم آن صلابت که در مسابقات قبلی بود به تیم ملی برگردد. مسئولان تیم باید از لحاظ روانی تیم را کمک کنند و روحیه لازم را برگردانند. با برد بحرین می توانیم به شرایط خوب برگردیم. البته بازی های قبل از بحرین هم ساده نیست و تیم های امارات و لبنان را نمی توان ساده گرفت.

انتهای پیام

کد N1106629

وبگردی