آفتاب
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران:

«پوشش خانگی در اجتماعات خویشاوندی» به جشنواره مد اضافه شد

«پوشش خانگی در اجتماعات خویشاوندی» به جشنواره مد اضافه شد

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه دو بخش جدید به دومین جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی اضافه شده است، گفت: در سال جاری بخش «پوشش دختران 9 تا 16 سال» و بخش «پوشش خانگی در اجتماعات خویشاوندی» را به درخواست مردم به جشنواره تسنیم اضافه کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سرویس «زنان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نرگس معدنی‌پور در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره مد و پوشش اسلامی ایرانی که امروز در بوستان گفت‌وگو برگزار شد، افزود: در جشنواره سال جاری 507 اثر دست ما رسید که 73 اثر را به نمایش گذاشته‌ایم. در کنار بخش خلاقیت فرهنگی هنری و ابتکارات جامعه محور از تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب خواسته‌ایم که در جشنواره تسنیم حضور یابند.

وی اضافه کرد: هدف ما از برگزاری جشنواره تسنیم، ترویج عفاف و حجاب است. در جشنواره نیز از مردم برای انتخاب آثار برتر نظرخواهی می‌کنیم. همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند در صورت پسندیدن یک طرح، آن را به طراح اثر سفارش دهند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در حوزه پوشش اجتماعی بانوان نیز تلاش کرده‌ایم که با کمک بانوان فعال محلی، به این عرصه بپردازیم، بنابراین در سال گذشته و سال جاری، آثار بسیار خوبی در حوزه پوشش اجتماعی و اداری داشته‌ایم.

انتهای پیام

کد N1094777

وبگردی